-
1.
نویسنده مسئول : کردی، مراد ؛ نویسنده : چگینی، پریا ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1400 - شماره 7 (11 صفحه - از 60 تا 70 )
کلیدواژه ها:سازگاری درک محصول با تصویر برندهزینه کردننگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی
-
2.
نویسنده مسئول : هادی، بهنام ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1401 - شماره 12 (12 صفحه - از 1 تا 12 )
کلیدواژه ها:گرایش کارآفرینیشدت تحقیق و توسعهعملکرد مالی واحد تجاریواحد تجاری نوآوری بنیادیظرفیت جذب واحد تجاریگرایش کارآفرینی شرکتیواحد تجاری
-
3.
نویسنده مسئول : یزدی، منصوره ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1401 - شماره 11 (12 صفحه - از 20 تا 31 )
کلیدواژه ها:نوآوریخوش بینیانگیزه لذت جویانه و سودمندانهرفتارهای مصرف کننده مبتنی بر فناوریتی
-
4.
نویسنده مسئول : بهاری گلی، فاطمه ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحه - از 34 تا 46 )
کلیدواژه ها:هوش تجاریسرعت بین المللی شدنچابکی تنظیم عملیاتیچابکی سرمایه بازاراطلاعات
-
5.
نویسنده مسئول : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»پاییز 1400 - شماره 8 (13 صفحه - از 77 تا 89 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددانگیزه لذت جویانهشخص سازیشناخت احساس مشتریشناخت تجربه مشتریتیلیعات دهان به دهان الکترونیکیلذت جویانهتجربه مشتریخردهفروشی
-
6.
نویسنده مسئول : زارع خور میزی، علیرضا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»زمستان 1400 - شماره 9 (14 صفحه - از 86 تا 99 )
کلیدواژه ها:حقوقیبعد اقتصادیتصویر شرکتاخلاقی و بشردوستانهارائه توصیه توسط مشتریانکمک مشتریان به همدادن بازخورد توسط مشتریانارتباط بلندمدت مشتری
-
7.
نویسنده مسئول : توده رنجبر، سعید ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»بهار 1401 - شماره 10 (14 صفحه - از 12 تا 25 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیگرایش به کارآفرینیچابکی استراتژیکنوسازی استراتژیک و ظرفیت جذب