-
1.
نویسنده : Rasoulian، Faran ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2022, Volume 12 - Number 3 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (17 صفحه - از 145 تا 161 )
کلیدواژه ها:MotivationSemidemotivating factorsStructural Analysismotivating factorsDe motivation
-
2.
نویسنده : Mohammadi Salari، Zahra ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»March 2021, Volume 3 - Number 1 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 26 تا 46 )
کلیدواژه ها:تحلیل عاملی ساختاریتحلیل عاملی تاییدیتحلیل عاملی اکتشافیرمزگردانیمعتبر سازیCFAcode switchingLimitation and BenefitsEFAValidation
-
3.
نویسنده : Sazideh، Khalil ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»December 2020, Volume 2 - Number 4 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 278 تا 293 )
کلیدواژه ها:آموزش زبان انگلیسیمهارت تدریسباورهای خود کارآمدیمعلمان زبان انگلیسیSelf-efficacy beliefsEFL TeacherscompetencyELT
-
4.
نویسنده : Gorji، Fatemeh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Winter 2023, Volume 13 - Number 1 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 165 تا 179 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersTeacher AttitudesDesigningEvaluatingEnglish Language quality
-
5.
نویسنده : Poorbehzadi، Ali Asghar ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2020, Volume 12 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 217 تا 246 )
کلیدواژه ها:grounded theorymodelteachingTeachersProfession
-
6.
نویسنده : Sazideh، Khalil ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Evolutionary and Educational Psychology»December 2019, Volume 1 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 259 تا 275 )
کلیدواژه ها:self-regulationStructural Equation Modelling (SEM)teachers’ competencySelf-efficacy beliefs
-
7.
نویسنده : Kashi، Hanieh ؛ Samimi، Fazlolah ؛ نویسنده مسئول : Afraz، Shahram ؛
مجله:Applied Language Studies»Spring 2022, Volume 14 - Issue 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 129 تا 144 )
کلیدواژه ها:Problem-based Learningargumentative writing stylecause and effect writing stylecompare and contrast writing style
-
8.
نویسنده : Mohammadi Salari، Zahra ؛ Samimi، Fazlolah ؛ Afraz، Shahram ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2019, Volume 37 - Number 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 109 تا 139 )
کلیدواژه ها:classroom discoursecode-switchingHigh and low achieversBilingual context
-
9.
نویسنده : Shamsai، Sima ؛ Afraz، Shahram ؛ نویسنده مسئول : Samimi، Fazlolah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2023, Volume 12 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 12 تا 30 )
کلیدواژه ها:Novice Teachersexpert teachersCategories of gesturesteachers’ gesturesgesture types
-
10.
نویسنده : Samimi، Fazlolah ؛ Sahragard، Rahman ؛
مجله:Journal of Research in Applied Linguistics»Winter and Spring 2018, Volume 9 - Issue 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 105 تا 126 )
کلیدواژه ها:Validationreading strategyPreliminary ModelELTIranSEMCFAOnEFL