-
1.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ پدرام، مهدی ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»زمستان 1390 - شماره 61 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 167 تا 188 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خریددرگیری محصولتعمیمبازارردهمصرفکننده
-
2.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1390، دوره سوم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 19 تا 34 )
کلیدواژه ها:کیفیت ادراک شدهتعمیم برنددرگیری خرید
-
3.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ ربیعی، محبوبه ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1391 - شماره 69 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 1 تا 24 )
کلیدواژه ها:تناسبکیفیت ادراک شدهنگرش مصرف کنندهتعمیم نام و نشان تجاریتداعی های ذهنی از نام و نشان تجارینام و نشان تجاریمحصول جدیدمصرفکنندگان