-
1.
مصاحبه شونده : اسفرجانی، شهرزاد ؛ درگهی، پرویز ؛ زمانی، رامین ؛ عیاری، علی ؛ محمدیان، محمود ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:تدبیر»خرداد 1386 - شماره 181 (10 صفحه - از 6 تا 15 )
-
2.
مصاحبه شونده : امیرشاهی، میر احمد ؛ جمشیدی نژاد، حسن ؛ رضوانی فر، محمد ؛ عیاری، علی ؛ قدس، محمد اسماعیل ؛ مدرس، عبدالحمید ؛
مجله:تدبیر»بهمن 1386 - شماره 189 (8 صفحه - از 6 تا 13 )
کلیدواژه ها:توزیعنظام توزیعپخشبازارتولیدمدیریتاقتصادیبازاریابی
-
3.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ دبستانی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:نوگرایی مصرف کنندهنوگرایی احساسینوگرایی شناختیسبک های تصمیم گیری خرید مصرف کنندهمصرفکنندهسبکتصمیمگیری خریدنوگراییسبک تصمیمگیری خریدمحصولات جدیداطلاعاتبازاریابی
-
4.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ نقویان، ناصر ؛ علوی، علی ؛ پرورش محسنی، مرجان ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1390 - شماره 10 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (54 صفحه - از 221 تا 274 )
کلیدواژه ها:اسلاممبانی بازاریابیمدل مفهومی بازاریابیبازاریابی اسلامیبازاربازاریابیاطلاعاتدیدگاه اسلامقیمتمعامله
-
5.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ پارسا، سمانه ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1391- شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 107 تا 132 )
کلیدواژه ها:تعمیم برندمیزان شناخت رده محصولتمایز میان برندهای موجود در یک رده محصولرده محصولتمایزشناختمصرفکننده
-
6.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ فیاضی آزاد، علی ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1389 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 1 تا 27 )
کلیدواژه ها:برندبانكجايگاه یابیفن نقشۀ ادراكيپارسیانکارکنانمشتریانبانک پارسیاننقشۀ ادراکی
-
7.
مصاحبه شونده : جمشیدی نژاد، حسن ؛ رضوانی فر، محمد ؛ عارفی، مهدی ؛ عیاری، علی ؛ قدس، محمد اسماعیل ؛ مدرس، عبدالحمید ؛ امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:تدبیر»دی 1386 - شماره 188 (10 صفحه - از 6 تا 15 )
کلیدواژه ها:توزیعنظام توزیعتولیدفروشبازاربازاریابیکانال توزیعاقتصادشرکتهای پخش
-
8.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ مطهری، شادی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاييز و زمستان 1386، سال دوم - پیش شماره 3 (18 صفحه - از 71 تا 88 )
-
9.
نویسنده : شجاعی، وجیهه السادات ؛ عبدالوند، ندا ؛ نویسنده مسئول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1398 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 1 تا 49 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیآمیختگی مشتریآمیختگی مشتری با برندرانهـابـاهــا
-
10.
نویسنده : امیرشاهی، میر احمد ؛ شیرازی، محمود ؛ قوامی، سارا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»زمستان 1389 و بهار 1390 - شماره 63 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 27 تا 62 )
کلیدواژه ها:قضاوت اخلاقیتصمیم گیری اخلاقیادراک اخلاقیفلسفه اخلاقیتمایل اخلاقی