-
1.
نویسنده : Zolfaghari، Samaneh ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zareian، Gholomreza ؛ نویسنده مسئول : Ashraf، Hamid ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (123 صفحه - از 235 تا 357 )
کلیدواژه ها:AssessmentTEFLTeacher TrainingLearner-Centred Pedagogy
-
2.
نویسنده : Saeedy Robat، Esmaeel ؛ Ashraf، Hamid ؛ Elahi Shirvan، Majid ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Winter 2021, Volume 40 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (49 صفحه - از 187 تا 235 )
کلیدواژه ها:postmethodmeta-analysisLanguage Teaching Methodsthe Best Method
-
3.
نویسنده : Khodashenas، Mohammad Reza ؛ Baghaei، Purya ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛ نویسنده مسئول : Khodabakhshzadeh، Hossein ؛
مجله:Issues in Language Teaching»June 2022، Volume 11 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 131 تا 156 )
کلیدواژه ها:Needs AnalysisTeacher EducationAssessment literacyFulcher’ s assessment literacy framework
-
4.
نویسنده : Kalali Sani، Seyed Farzad ؛ Khodabakhshzadeh، Hossein ؛ Zeraatpisheh، Mitra ؛ نویسنده مسئول : Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2021, Volume 15 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:Goal orientationIranian EFL Teachersprofessional identityPersonal Teaching Efficacy