-
1.
نویسنده : منظری توکلی، علیرضا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ سلاجقه، سنجر ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»پاییز 1400 - شماره 7 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 95 تا 111 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیانگیزه خدمت عمومیعوامل غیرسازمانی
-
2.
نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛ نویسنده : بهرام زاده، محمدرضا ؛ میبدی ثانی، علیرضا ؛
مجله:آینده پژوهی مدیریت»زمستان 1400 - شماره 127 رتبه A (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 118 تا 135 )
کلیدواژه ها:رضایتشغلیبازاریابیداخلیکیفیتمحصول
-
3.
نویسنده : میبدی ثانی، علیرضا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»بهار 1402 - شماره 2 (21 صفحه - از 67 تا 87 )
کلیدواژه ها:بازاریابیداخلیکیفیتمحصولبازاریابیدرونیرضایتشغلی
-
4.
نویسنده : بهرام زاده، محمدرضا ؛ سلاجقه، سنجر ؛ پورکیانی، مسعود ؛ شیخی، ایوب ؛ نویسنده مسئول : منظری توکلی، علیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1399 - شماره 97 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 9 تا 38 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیانگیزهخدمت عمومیعوامل غیرسازمانی
-
5.
نویسنده : بهرام زاده، محمدرضا ؛ منظری توکلی، علیرضا ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (23 صفحه - از 440 تا 462 )
کلیدواژه ها:عوامل سازمانیانگیزه خدمت عمومیعوامل غیرسازمانی
-
6.
نویسنده : صفریان سینی، رضا ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (14 صفحه - از 94 تا 107 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریانتبلیغات شفاهی مثبتارتباط بین کارکنان و مشتریانکارخانه یکتا فناوری ابریشم مشهد
-
7.
نویسنده : معمارباشی، سبحان ؛ بهپور، الهام ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (18 صفحه - از 57 تا 74 )
کلیدواژه ها:حساسیت نفوذ همتایاناستفاده از پلتفرم رسانه های اجتماعیحساسیت به نفوذ رسانه های اجتماعیاجتناب از تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعینگرش به تبلیغات پلتفرم رسانه های اجتماعی
-
8.
نویسنده : ضرغامی، علی ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»زمستان 1401 - شماره 1 (19 صفحه - از 2 تا 20 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبازاریابی داخلی
-
9.
نویسنده : قاسمی نوقابی، مریم ؛ نویسنده مسئول : بهرام زاده، محمدرضا ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (9 صفحه - از 140 تا 148 )
کلیدواژه ها:ارزش ادراک شدهقصد خریدخلاقیت در تولید محصولات جدیدلوازم خانگی اسنوا
-
10.
نویسنده : بهروزیه، زهرا ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : هادی زاده، علی اصغر ؛
مجله:جستارهایی در مدیریت»تابستان 1402 - شماره 3 (16 صفحه - از 69 تا 84 )
کلیدواژه ها:شخصیت برندقصد خریدوفاداری برندثبات برندخودانگاره برند