-
1.
نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ متقی، ابراهیم ؛ وکیلزاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛
مجله:سیاستگذاری عمومی»تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 134 تا 146 )
کلیدواژه ها:ایرانانتخاباتمرور نظاممندبازاریابی سیاسیمکتب ابزارمحوری
-
2.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : کیماسی، مسعود ؛ متّقی، ابراهیم ؛
مجله:اندیشه مدیریت راهبردی»بهار و تابستان 1400 - شماره 29 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 175 تا 210 )
کلیدواژه ها:بازاریابی رابطهایبازاریابی سیاسیبازاریابی رابطهای سیاسیمرور نظاممند ادبیات پژوهشیبازیگران سیاسی
-
3.
نویسنده مسئول : یوسفی رامندی، رسول ؛ نویسنده : سیاری، سروش ؛
مجله:دانش سیاسی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 625 تا 658 )
کلیدواژه ها:جمهوری اسلامی ایرانمبارزات انتخاباتیبازاریابی سیاسیمدلسازی تفسیری ـ ساختاریمدیریت کمیپن انتخاباتی
-
4.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : وکیلزاده، حسن ؛
مجله:دانش سیاسی»بهار و تابستان 1401 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 125 تا 150 )
کلیدواژه ها:جمهوری اسلامی ایراندانشجویان دانشگاه تهرانبازاریابی سیاسیرای دهندگانبرند سیاسیانتخابات ریاست جمهوری سال 1396باز یگران سیاسی
-
5.
نویسنده مسئول : سیاری، سروش ؛ نویسنده : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 183 تا 208 )
کلیدواژه ها:مطالعات علم سنجیبرند سیاسیسیاستنقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش