-
1.
A Comparative Study of Creativity Education in Primary Schools of England &Finland: Lessons for Iran
نویسنده : Samiee، Ali Akbar ؛ Shahtalebi، Badri ؛ Abedi، Ahmad ؛
مجله:Comparative Education»Spring 2022, Volume 5 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1812 تا 1830 )
کلیدواژه ها:CreativityCurriculumCreative EducationSubject-centeredSchool-centered
-
2.
نویسنده : Samiee، Aliakbar ؛ Shahtalebi، Badri ؛ Abedi، Ahmad ؛
مجله:Comparative Education»Autumn 2019, Volume 2- Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 425 تا 452 )
کلیدواژه ها:JapanCreativitySouth Koreaprimary schoolSingapore
-
3.
نویسنده : Mozaffari، Neda ؛ Shahtalebi، Badri ؛ نویسنده مسئول : Nadi، Mohammad Ali ؛
مجله:School administration»تابستان 1401 - شماره 21 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 1 تا 22 )
کلیدواژه ها:grounded theoryparadigm modelJob Isolationschool principal