-
1.
نویسنده مسئول : ایزدی، بهزاد ؛ نویسنده : روزفراخ، عبدالله ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»زمستان 1397 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 49 تا 61 )
کلیدواژه ها:ارزشرضایتبازاریابی تجربیوفاداری.
-
2.
نویسنده مسئول : نقی پور گیوی، بهنام ؛ نویسنده : روزفراخ، عبدالله ؛ نادریان، فاطمه ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»زمستان 1400، سال هشتم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 583 تا 608 )
کلیدواژه ها:پیشایندهامتاآنالیزپسایندهاسرمایۀ اجتماعی در ورزش
-
3.
نویسنده مسئول : روزفراخ، عبدالله ؛ نویسنده : منصوری، حسین ؛ محمدی، مرتضی ؛ صادقی، میثم ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:تصویر برندآگاهی از برندبازاریابی رسانههای اجتماعیدرگیری برند – مصرف کننده
-
4.
نویسنده مسئول : ایزدی، بهزاد ؛ نویسنده : روزفراخ، عبدالله ؛ محمودیان، عابد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 44 تا 68 )
کلیدواژه ها:قصد خرید مجددارزش هیجانیتجربة مصرفارزش عملکردیمصرف کنندگان فروشگاه ورزشیقصد خرید مجدد مصرفکنندگانفروشگاهمصرفکنندهارزشفروشگاههای ورزشی
-
5.
نویسنده مسئول : نقی پور گیوی، بهنام ؛ نویسنده : روزفراخ، عبدالله ؛ نادریان، فاطمه ؛ شتاب بوشهرى، سیده ناهید ؛
مجله:مدیریت سرمایه اجتماعی»تابستان 1401، سال نهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 209 تا 232 )
کلیدواژه ها:سرمایة اجتماعیمرور سیستماتیکباشگاههای ورزشیـ تفریحیرویکرد دیمتل قطعی