-
1.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Eghtedar، Donya ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2021, Volume 10 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 70 تا 89 )
کلیدواژه ها:ELTMotivationWillingness to Communicateflipped classroom
-
2.
نویسنده : Marashi، Hamid ؛ Rahmati، Payam ؛
مجله:International Journal of Research in English Education»June 2017، Volume 2, Number 2 (10 صفحه - از 43 تا 52 )
کلیدواژه ها:ELTReading StrategiesReading anxiety
-
3.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Ramin، Nazanin ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Autumn 2017, Number 19 رتبه B (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 125 تا 138 )
کلیدواژه ها:ELTMotivationteachers’ beliefsMotivational Strategiesteacher variables
-
4.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Rahimpanah، Massoomeh ؛
مجله:Language Horizons»Summer and Autumn 2019, Volume 3 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 169 تا 186 )
کلیدواژه ها:ELTreadingcourse booksinnovative methodsDogme ELT
-
5.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Azizi-Nassab، Fatemeh ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Summer 2018 - Number 22 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:ELTLanguage ProficiencySelf-efficacyteacher variableseffective classroom management
-
6.
نویسنده : Marashi، Hamid ؛ Ahmadi، Neda ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall & Winter 2017 - Number 21 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (28 صفحه - از 115 تا 142 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisELTteachers’ practices
-
7.
نویسنده : Marashi، Hamid ؛ Rashidian، Samira ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2018، Volume 37 - Issue 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (47 صفحه - از 93 تا 139 )
کلیدواژه ها:ELTpedagogical successPersonal growth initiativeadversity quotient
-
8.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Rezaei، Alireza ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2023 - Number 44 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها:ELTWritingInput enhancementoutput-based production