Marashi، Hamid/ 35 مقاله
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
ادبیات و زبانها 33 |
میان رشته ای 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 31 |
فارسی 4 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
الف 7 |
ب 4 |
علمی-پژوهشی 3 |
-
1.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Moradian، Atefeh ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2024, Volume11 - Number 4 ، الف/ISC (21 صفحه - از 149 تا 169 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionteacherMetacultural competenceParam>Teacher- Generated materialsLearner-Generated MaterialsLearner-Generated Materials <
-
2.
نویسنده : Karimi، Zahra ؛ Mall-Amiri، Behdokht ؛ نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛
مجله:Language Horizons»Summer 2024, Volume 8 - Number 2 ، الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 33 تا 70 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionLearner Autonomychoice theoryClinical supervision
-
3.
نویسنده : Moosavi، Nafiseh ؛ Marashi، Hamid ؛ نویسنده مسئول : Mall-Amiri، Behdokht ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2024, Volume 13 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 16 تا 34 )
کلیدواژه ها:Learning Stylesnarrative writingMultisensory teachingInput Contextualization
-
4.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Rezaei، Alireza ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2023 - Number 44 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 27 تا 41 )
کلیدواژه ها:ELTWritingInput enhancementoutput-based production
-
5.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Eghtedar، Donya ؛
مجله:English for Academic Purposes»Spring 2021, Volume 10 - Number 2 ، ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 70 تا 89 )
کلیدواژه ها:ELTMotivationWillingness to Communicateflipped classroom
-
6.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Gholami، Mina ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Autumn 2020, Volume 39 - Number 3.2 ، الف (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 1 تا 34 )
کلیدواژه ها:speakingImpulsivereflectiveCooperative offline planningIndividual offline planning
-
7.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Naghibi، Zahra ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Autumn 2020, Volume7 - Number 4 ، الف/ISC (23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها:IntroversionExtroversionteacher variablesadversity quotienteffective classroom management
-
8.
Perfectionism and Professional Development: Cross-Examining Experienced and Novice EFL Practitioners
نویسنده : Marashi، Hamid ؛ Emrani، Paniz ؛
مجله:Research in English Language Pedagogy»Summer and Autumn 2020 - Number 15 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (23 صفحه - از 395 تا 417 )
کلیدواژه ها:perfectionismProfessional developmentnoviceteacher variablesexperienced
-
9.
نویسنده : Shahmirzadi، Niloufar ؛ Marashi، Hamid ؛ Geramipour، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Siyyari، Masood ؛
مجله:Journal of Language and Translation»Summer 2020, Volume 10 - Number 3 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionDifferential Item FunctioningCognitive Diagnostic Assessment
-
10.
نویسنده مسئول : Marashi، Hamid ؛ نویسنده : Sahafnia، Soudabeh ؛
مجله:Foreign Language Teaching & Research»Spring 2020 - Number 30 ، B (دانشگاه آزاد/ISC (24 صفحه - از 25 تا 48 )
کلیدواژه ها:anxietyWillingness to CommunicateLanguage aptitude