Fall & Winter 2017 - Number 21 رتبه A (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Alizadeh Oghyanous، Parastoo ؛ Khabiri، Mona ؛
(28 صفحه - از 1 تا 28 )
کلیدواژه ها:Listening ComprehensionMetacognitive strategieslistening strategiesShadowingfield dependentindependent
-
نویسنده : Amini، Atefeh ؛ Maftoon، Parviz ؛
(20 صفحه - از 29 تا 48 )
کلیدواژه ها:vocabulary learningjigsaw taskinvolvement loadinformation gap task
-
نویسنده : Assadi Aidinlou، Nader ؛ Taghinezhad Vaskehmahalleh، Mitra ؛
(23 صفحه - از 49 تا 71 )
کلیدواژه ها:reading comprehensionvocabulary sizelexical coveragenarrative genreargumentative genre
-
نویسنده : Karimi، Lotfollah ؛ Touraji Regheb، Ma’soomeh ؛
(18 صفحه - از 97 تا 114 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL learnersprécis writingcohesive text
-
نویسنده : Marashi، Hamid ؛ Ahmadi، Neda ؛
(28 صفحه - از 115 تا 142 )
کلیدواژه ها:Critical Discourse AnalysisELTteachers’ practices
-
نویسنده : Shahmohammadi، Minoo ؛ Ghafoori، Nasser ؛
(16 صفحه - از 143 تا 158 )
کلیدواژه ها:discourse analysisAcademic writingepistemic modalityroot modality
-
نویسنده : Teimooriyan، Samaneh ؛ Yousefi، Mandana ؛
(25 صفحه - از 159 تا 183 )
کلیدواژه ها:interpretationcognitive psychologyretrospective interviewThinkaloud protocol
-
نویسنده : Toni، Arman ؛ Hassaskhah، Jaleh ؛ Birjandi، Parviz ؛
(42 صفحه - از 184 تا 225 )
کلیدواژه ها:Meta analysisAccuracyfluencyEFL undergraduatesspeaking
-
نویسنده : Yousefi، Nasrin ؛ Vosoughi، Marjan ؛ Alemi، Mino ؛
(23 صفحه - از 226 تا 248 )
کلیدواژه ها:Perceptionintrinsic motivationextrinsic motivationmore and less proficient EFL learnersmotivation raising strategy