Summer and Autumn 2019 - Number 24 رتبه B (دانشگاه آزاد)
-
نویسنده : Akbarnetaj-e Shoob، Nabi-Ollah ؛ Mirzaian، Bahram ؛ نویسنده مسئول : Abbasi، Ghodrat-Ollah ؛
(16 صفحه - از 1 تا 16 )
کلیدواژه ها:TBLTFear of negative evaluationTBILTHeterogeneous class
-
نویسنده مسئول : Birjandi، Parviz ؛ نویسنده : Bagheri، Mohammad Bagher ؛ Maftoon، Parviz ؛
(24 صفحه - از 17 تا 40 )
کلیدواژه ها:critical thinkingcognitive skillsMental Dispositions
-
نویسنده مسئول : Derakhshan، Ali ؛ نویسنده : Nadi، Atefeh ؛
(27 صفحه - از 41 تا 67 )
کلیدواژه ها:Genre AnalysisMoveStepResearch Abstracts
-
نویسنده مسئول : Farnia، Maryam ؛ نویسنده : Sheibani، Zahra ؛
(23 صفحه - از 68 تا 90 )
کلیدواژه ها:EFL learnersImpolitenessContextual Variablesresponses to threats
-
نویسنده : Karimi، Mahzad ؛ Heidari Tabrizi، Hossein ؛ نویسنده مسئول : Chalak، Azizeh ؛
(24 صفحه - از 91 تا 114 )
کلیدواژه ها:genderIntercultural Sensitivityreflective thinkingPhotovoiceWritten Narratives
-
نویسنده مسئول : Moazzeni Limoudehi، Maryam ؛ نویسنده : Mazandarani، Omid ؛
(22 صفحه - از 115 تا 136 )
کلیدواژه ها:grammatical errorsLevel of proficiencyL2 writing performanceMost recurrent grammatical errors
-
نویسنده مسئول : Zokaeieh، Siavash ؛ نویسنده : Najafi Karimi، Shaban ؛ Nouri، Farzaneh ؛ Hakimzadeh، Afsaneh ؛
(24 صفحه - از 137 تا 160 )
کلیدواژه ها:TextbookEvaluationChecklistDevelopingcritical
-
نویسنده : Yaghoobinejad، Nasrin ؛ نویسنده مسئول : Ahour، Touran ؛
(22 صفحه - از 169 تا 190 )
کلیدواژه ها:studentsPersonality CharacteristicsassertivenessPostgraduate
-
نویسنده : Yousefi Osguee، Mohammad ؛ Zoghi، Masoud ؛ نویسنده مسئول : Assadi Aidinlou، Nader ؛
(22 صفحه - از 191 تا 212 )
کلیدواژه ها:EFL learnersWriting PerformanceregisterSFLteaching/learning cycle
-
نویسنده : Zarei، Nahid ؛ Ahangari، Saeideh ؛ نویسنده مسئول : Saeidi، Mahnaz ؛
(23 صفحه - از 213 تا 235 )
کلیدواژه ها:PerceptionWillingness to CommunicatePedagogic strategies