-
1.
نویسنده : صادقیعطاآبادی، محمد ؛ شاهمحمدی، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»بهار 1396 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 101 تا 128 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخدمات الکترونیکرضایتمندی مشتریالگوی کانودفتر پلیس+ 10مشتریرضایت مشتریدفاتر خدمات الکترونیک انتظامیخدماتمشتریانفناوری اطلاعاترضایتمندی مشتری
-
2.
نویسنده : آنامرادنژاد، رحیم بردی ؛ زارع، الهه ؛ قاسمپور، فاطمه ؛
مجله:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»زمستان 1396 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها:رضایتشهرداریخدمات شهریبابلسرالگوی کانو