-
1.
نویسنده : آقا زاده، هاشم ؛ مهرنوش، مینا ؛ استیری، مهرداد ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»پاییز 1390 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی بازاریابی الکترونیکیزیرساختهای بازاریابی الکترونیکی و پیادهسازی بازاریابی الکترونیکیروشهای بازاریابی الکترونیکی
-
2.
نویسنده : هاشمی، سید مجید ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1389 - شماره 54 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 171 تا 200 )
کلیدواژه ها:صادراتاینترنتتجارت الکترونیکیفناوری اطلاعات و ارتباطاتکسب و کار الکترونیکیبازاریابی الکترونیکیگاز و پتروشیمیتوسعه صادراتاطلاعات
-
3.
نویسنده : صادقی، محسن ؛ هادی، امیرحسین ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1394 - شماره 75 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 39 تا 64 )
کلیدواژه ها:ایرانبازاریابی الکترونیکیکاهش قیمت تمامشدهتوسعه فضای رقابتیالزامات حقوقیکاهش قیمت تمامشدهقانونبنگاهتجارت الکترونیکیقانون تجارت الکترونیکیقانونگذاریهزینه
-
4.
نویسنده : اسفیدانی، محمد رحیم ؛ آقا زاده، هاشم ؛ سیدجوادین، سید رضا ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»بهار 1386 - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 83 تا 118 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیاستراتژی های بازاریابیبازاریابی مبادله ایبازاریابی رابطه ایبازاریابی اطلاعاتیبازاریابی دانش محوراستراتژیبازاریابیاطلاعاتمشتریمشتریاناستراتژی بازاریابیتولید
-
5.
نویسنده : حسینی، سید احمد ؛ قاضی زاده، مصطفی ؛ عباسی اسفناجی، حسن ؛
مجله:دانشور رفتار»دی 1387 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 141 تا 160 )
کلیدواژه ها:بازاریابی الکترونیکیعملکرد صادراتیبازاریابی اینترنتیصادرکنندگان نمونه
-
6.
نویسنده : دعایی، حبیب اله ؛ بی غم، زینب ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1394 ، سال پنجم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:امکان سنجیپياده سازیبازاريابی الکترونيکیبازارفرش دستباففرش دستبافبازاراطلاعات