-
1.
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانمارک ورزشیالکتروآنسفالوگرافیکتصمیم به خریدبازاریابی عصبیفرکانسفرکانسورزشکارورزشکار
-
2.
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛ اسکندرنژاد، معتا ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 389 تا 405 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانبرندالکتروآنسفالوگرافیکبازاریابی عصبیورزشکارفرکانسمند
-
3.
نویسنده : شکوهیان، فاطمه ؛ تارخ، محمدجعفر ؛
مجله:پژوهنده»آذر و دی 1395 - شماره 113 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (8 صفحه - از 255 تا 262 )
کلیدواژه ها:بازاریابی عصبینگرش مشتریانمغز نگاری الکتریکیسیگنالهای عصبی
-
4.
نویسنده : ایزدخواه، محمدمهدی ؛ یحیایی، سبحان ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 102 تا 135 )
کلیدواژه ها:مخاطبشناسیکودکانکاراکترپویانماییپتانسیل وابسته به رویدادعکسالعمل مغزبازاریابی عصبیمغزمخاطبان