-
1.
نویسنده : فرزی، حامد ؛ بروجردی، سعید ؛ نویسنده مسئول : یوسفی، بهرام ؛
مجله:مدیریت ورزشی»پاییز 1398 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 467 تا 482 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتصویر برندبازاریابی عصبیورزشکاران مشهور
-
2.
نویسنده مسئول : الهی، علیرضا ؛ نویسنده : طاهری کیا، مریم ؛ جوادی، امیرهمایون ؛ اکبری یزدی، حسین ؛
مجله:تازه های علوم شناختی»زمستان 1400- شماره 92 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 149 تا 158 )
کلیدواژه ها:تفاوت جنسیتیبازاریابی عصبیرفتار مصرفکنندهمسئولیت اجتماعی در ورزشالکتروانسفالوگرافیالکتروانسفالوگرافی, بازاریابی عصبی, تفاوت جنسیتی, رفتار مصرفکننده, مسئولیت اجتماعی در ورزش
-
3.
نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده : مقیسه، زهره ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:علمسنجیرسانههای اجتماعیبازاریابی عصبیآلتمتریکبروندادهای پژوهشیفیسبوکاستناد
-
4.
نویسنده : صالحی، سمیه ؛ صنایعی، علی ؛ سماکنژاد، نگار ؛ کاظمی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1398، دوره بیست و سوم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 96 تا 120 )
کلیدواژه ها:بسته بندی محصولبازاریابی عصبیردیابی حرکات چشممدت زمان تثبیت نگاه
-
5.
نویسنده : ساکی فرد، مهدی ؛ خاوری، فرزانه ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 143 تا 158 )
کلیدواژه ها:قیمتگذاریبازاریابی عصبیرفتار خرید مصرفکنندهمحرّکهای بازاریابیمدل(مانکن)
-
6.
نویسنده مسئول : امیری، صبا ؛ نویسنده : داوری، علی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 89 تا 108 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترفتار مصرفکنندهعلوم شناختیبازاریابی عصبیبازاریابی شناختیعوامل پیشبرنده و بازدارندۀمصرفکنندگان
-
7.
نویسنده : داوری، مهدی ؛ فهیمی نژاد، علی ؛ طیبی ثانی، سید مصطفی ؛ نویسنده مسئول : مرسل، باقر ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»پاییز 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 111 تا 120 )
کلیدواژه ها:برندهای ورزشیخرید ناگهانیبازاریابی عصبیاشتیاق به برندرفتار خرید ناگهانی خریداران
-
8.
نویسنده مسئول : هزارخانی، محمدحسین ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ هندیجانی، رزا ؛
مجله:راهبرد»بهار 1400 - شماره 98 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 160 تا 192 )
کلیدواژه ها:شهودیبازاریابی سیاسیبازاریابی عصبینحوه تفکّر منطقیمیزان توجه دیدارینحوه تفکّر منطقی/شهودی
-
9.
نویسنده : قائدی، علی ؛ اسمعیلی، محسن ؛ قاسمیان مقدم، محمدرضا ؛ ایزدی، بهزاد ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 41 تا 52 )
کلیدواژه ها:توجهانگیختگیتصمیم به خریدبازاریابی عصبیالکتروانسفالوگرافیصحهگذاری