-
1.
نویسنده : فرجی، مرتضی ؛ مارالانی، مریم ؛
مجله:گلجام»تابستان 1388 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (20 صفحه - از 87 تا 106 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتبازار داخلیآمیخته ترفیعفرش دست باف
-
2.
نویسنده : حسین زاده، علی ؛ نیازی، محسن ؛ شفائی مقدم، الهام ؛
مجله:معرفت اقتصاد اسلامی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 13 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 35 تا 46 )
کلیدواژه ها:هویت ملیتبلیغاتمصرف کالاهای داخلیرضایت از کالای داخلی
-
3.
نویسنده : زورق، محمدحسن ؛ شریفی، سیدعلیرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی دفاع ملی»بهار 1397 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (36 صفحه - از 97 تا 132 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمدیریت راهبردیگفتمان ولایتفقیهارکان جهتساز
-
4.
نویسنده : سردار محمدی ؛ اسماعیلی، نرگس ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»پاییز 1391 - شماره 15 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 77 تا 92 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمدل AIDAآمیخته ترویجروش تحلیل سلسله مراتبی(AHP)تلویزیونمشتریانبازاریابیتولیدی
-
5.
نویسنده : ابراهیمزاده، رضا ؛ حقیقت، شراره ؛ همتی، علی ؛
مجله:مدیریت شهری و روستایی»تابستان 1397 - شماره 51 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 345 تا 356 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتگرایش به تبلیغاثربخشی تبلیغات شهریتصور از تبلیغآگاهی از تبلیغموسسات تبلیغات شهری وابسته به شهرداری
-
6.
نویسنده : دهقانی فیروزآبادی، سیدجلال ؛ بغیری، علی ؛
مجله:رهیافت های سیاسی و بین المللی»زمستان 1390 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم (26 صفحه - از 83 تا 108 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاعتماد سیاسیجنگ ایران عراقانگارههای بینالاذهانیخاتمه جنگ
-
7.
نویسنده : یاوری، اسدالله ؛
مجله:تحقیقات حقوقی»زمستان 1394 - شماره 72 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 201 تا 232 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتمطبوعاتانتخاباتحقوق نرمرادیو و تلویزیونرسان ههای مجازی
-
8.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ تقوی فرد، محمدتقی ؛ رستمی، نسرین ؛
مجله:علوم مدیریت ایران»زمستان 1389 - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 44 تا 64 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتعهد مستمرقابلیت اعتماد برندتعهد وفاداری
-
9.
نویسنده : متولی، عبدالله ؛
مجله:تاریخ اسلام و ایران»زمستان 1389 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 139 تا 168 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتصفویانعثمانینظامیانازبکتکنیک های تبلیغاتی
-
10.
اثرگذاری تبلیغات مارک ورزشی بر تغییرات الکتروآنسفالوگرافیک و تصمیم به خرید مشتریان در بازاریابی عصبی
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1394 ، سال پنجم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانمارک ورزشیالکتروآنسفالوگرافیکتصمیم به خریدبازاریابی عصبیفرکانسفرکانسورزشکارورزشکار