-
51.
نویسنده : جعفری، فیض الله ؛ مختاری، مهرناز ؛
مجله:پژوهشنامه بازرگانی»تابستان 1400 - شماره 99 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 179 تا 202 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتشهرتحقوق تصویریستارگانقرارداد تبلیغی
-
52.
نویسنده : عظیما، شیما ؛ مطیع نصرآبادی، علی ؛ سماک نژاد، نگار ؛ نویسنده مسئول : جعفری، پژمان ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (32 صفحه - از 145 تا 176 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتقصد خریدنگرش نسبت به برندنگرش نسبت به تبلیغاتجاذبه نوستالژیکنوستالژینگرشتیزرپوستر
-
53.
نویسنده : میراحمدی، منیره السادات ؛ جلالی، سید مهدی ؛ نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»بهار 1401 - شماره 15 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 119 تا 144 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتبازاریابیعصر کروناواقعیت افزودهتبلیغات ویروسیاپلیکیشنواقعیترسانهای
-
54.
نویسنده : پادزهری، پروین ؛ سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 55 تا 66 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترفتار مصرفکنندهبازاریابی ورزشیبرندمحصولات ورزشی
-
55.
نویسنده مسئول : مومنی، علی ؛ نویسنده : بهار، مهری ؛
مجله:مطالعات میان رشته ای ارتباطات و رسانه»تابستان 1401 - شماره 16 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 165 تا 194 )
کلیدواژه ها:فقرتبلیغاتزنانبازنماییخانواده تکسرپرستکمیته امداد امام خمینی(ره)
-
56.
نویسنده : علامه، صادق ؛ اسماعیلیان، مجید ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 143 تا 156 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنوآوریارتباطات کلامیکانال ارتباطیمدل انتشارمدلقیمتمدل باسمدلهای انتشاربازارپژوهش
-
57.
نویسنده : غیاثیان، علی ؛ سلیمانی، ندا ؛ عامری شهرابی، محسن ؛ نویسنده مسئول : ابطحی، عطاءا ؛
مجله:جغرافیا (برنامه ریزی منطقه ای)»بهار 1400، سال یازدهم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 828 تا 849 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتتحلیل محتوارسانه های اجتماعیاقناع در تبلیغات
-
58.
نویسنده : توانایی، علی ؛ چهکندی نژاد، علی ؛ صادقی، طوبی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»تابستان 1399 - شماره 10 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1446 تا 1470 )
کلیدواژه ها:اخلاقاسلامتبلیغاتتلویزیونتجارتتدلیسفقهیتبلیغات تجاریاسلامیبـهفریبمصرفاصول
-
59.
نویسنده مسئول : قاسمی، حمید ؛ نویسنده : صابونچی، رضا ؛ اسدی، زهرا ؛
مجله:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»زمستان 1398 - شماره 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 89 تا 102 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترسانه های جمعیگردشگری ورزشیمدل AIDAR
-
60.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : برهانی، محبوبه ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 173 تا 198 )
کلیدواژه ها:رسانهتبلیغاتاینستاگرامبرندهای انسانیبازاریابیشبکههای اجتماعیشبکه اجتماعی اینستاگرامدلبستگیمحصولات