-
1.
نویسنده : جعفری اسکندری، میثم ؛ قمریان، مریم ؛
مجله:توسعه مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی»تابستان 1395 - شماره 40 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 131 تا 146 )
کلیدواژه ها:رضایتمندی مشتریانسامانه خدماتسامانه مدیریت کیفیتراهور ناجاسامانهسامانههای اطلاعاتیرضایتمشتریخدماتسازمانرضایت مشتری
-
2.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ احمدی نژاد، مصطفی ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 88 تا 97 )
کلیدواژه ها:كيفيت خدماتسروكوالسروپرفرضايتمندي مشتريانمشتریمشتریانرضایتمندی مشتریبانک تجارترضایتمندی مشتریانبانکخدماترضایت
-
3.
نویسنده : ناظری، علی ؛ خاکزار بفروئی، مرتضی ؛ بابایوف، لادن ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1394 - شماره 74 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 36 تا 47 )
کلیدواژه ها:پاسخگوییامنیت اطلاعاترضایتمندی مشتریانسهولتویژگی های خدمات بانکداری اینترنتی