-
11.
نویسنده : منصوریان، فاطمه ؛ فاتح راد، مهدی ؛
مجله:رهیافت»بهار و تابستان 1392، شماره 54 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 35 تا 44 )
کلیدواژه ها:ساختارمحتوازمينهدانشگاه كارآفرينكارآفريني دانش بنياندانشدانشگاهفناورینوآوریکارکارآفرینی دانشتوسعهصنعت
-
12.
نویسنده : ابراهیمی قوام، صغری ؛ اسفنانی، مهرداد ؛ رضایی، محمد ؛
مجله:مطالعات مدیریت ترافیک»زمستان 1394 - شماره 39 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 93 تا 112 )
کلیدواژه ها:محتواکودکان پیش دبستانیاهدافرویکردهای آموزشیبرنامه آموزش ایمنی ترافیکترافیکآموزش
- 13.
-
14.
نویسنده : کاویانی کوثرخیزی، کیارش ؛ بوشهری، علیرضا ؛ منطقی، منوچهر ؛
مجله:رهیافت»بهار 1391 - شماره 50 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 57 تا 70 )
-
15.
نویسنده مسئول : رحیمی پور، سعید ؛ نویسنده : رمضانی پارسا، داوود ؛
مجله:پویش در آموزش علوم انسانی»بهار 1400 ، دوره ششم - شماره 22 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم (12 صفحه - از 39 تا 50 )
کلیدواژه ها:زیباییشناسیمحتواحافظفرمفرمالیسم روسی
-
16.
نویسنده : عبداللهی عابد، صمد ؛ بیات، جمشید ؛
مجله:سراج منیر(دانشگاه علامه طباطبایی)»زمستان 1393 - شماره 17 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 107 تا 142 )
کلیدواژه ها:روایاتمتنمحتواعصمتامامان معصوم (ع)کفایةالأثرامامحدیثامامتاهل سنتخداشیعهکتاب
-
17.
نویسنده : سیدان، مریم ؛
مجله:آینه میراث»بهار وتابستان 1390 - شماره 48 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 149 تا 170 )
کلیدواژه ها:طنزنثرشخصیتمحتواحکایتطرحرمانگفت و گوناصرالدین شاهحکایت پیر و جوان
-
18.
نویسنده : جمالی، محمود ؛
مجله:معرفت»شهریور 1388 - شماره 141 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 57 تا 70 )
کلیدواژه ها:روشمبانیتربیتمحتوااهدافنراقیتعلیم و تربیتدیوییاخلاقفلسفه تعلیم و تربیتاسلامانسانعقل
-
19.
نویسنده : علیزاده، مژده ؛ علوی، سیدحمیدرضا ؛
مجله:معرفت»آذر 1395 - شماره 228 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 117 تا 130 )
کلیدواژه ها:قرآنآموزشمحتوامتعلممعيارﺑﺮﻧﺎﻣﻪ درﺳﻲكتب درسيقرآن کریممخاطبمتعلمانتفکرخدا
-
20.
نویسنده مسئول : غفوری، عاطفه ؛ نویسنده : احمدی، مجید ؛
مجله:اثر»تابستان 1401 - شماره 97 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 243 تا 260 )
کلیدواژه ها:فرهنگمحتوانشانه شناسیفرمسرو