-
1.
نویسنده : صلواتیان، سیاوش ؛ نعمتی انارکی، داود ؛ ارژنگ، محمد ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1395 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 69 تا 96 )
کلیدواژه ها:برندتصویر برندبرند رسانهمدیریت برندسازمان صداوسیما
-
2.
طراحی الگوی سلسه مراتبی مدیریت ارزش برند در صنعت خدمات درمانی (مورد مطالعه: بیمارستانهای شهر تهران)
نویسنده : فیض، داود ؛ زارعی، عظیم ؛ کهیاری حقیقت، امین ؛
مجله:مدیریت سلامت»پاییز 1395 - شماره 65 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (13 صفحه - از 9 تا 21 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندمدیریت برندالگوی سلسلهمراتبیصنعت خدمات درمانی
-
3.
نویسنده : رنجبریان، بهرام ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:نگرش های نو در جغرافیای انسانی»زمستان 1393 - شماره 25 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 21 تا 34 )
کلیدواژه ها:برندارزش ویژه برند مقصد گردشگریمقصد گردشگریمدیریت برندارزش ویژه برندبرند مقصدارزش ادراکشده از مقصد گردشگریسوالکیفیت ادراکشده از مقصد گردشگری
-
4.
نویسنده : رسولی، مهدی ؛ خبیری، محمد ؛ الهی، علیرضا ؛ آقایی، نجف ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»فروردین و اردیبهشت 1395 - شماره 35 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 51 تا 66 )
کلیدواژه ها:فوتبالبازاریابی ورزشیباشگاه ورزشیمدیریت برندباشگاههوادارانمدیریتباشگاههای فوتبال
-
5.
نویسنده : اورک، فرزانه ؛ بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجله:مدیریت برند»زمستان 1394 - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 147 تا 176 )
کلیدواژه ها:مدیریت ارتباط با مشتریقابلیتهای بازاریابیعملکرد سازمانمدیریت برندحسگری بازار