-
11.
نویسنده : مهدی نژاد، روح ا ؛ قائدمحمدی، حمدجواد ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»بهار 1396 - شماره 34 رتبه A (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 127 تا 140 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانبانکداری الکترونیکیبانک ملیرضایت مشتریبانکخدمات بانکداری الکترونیکی
-
12.
نویسنده مسئول : محمداسماعیل، صدیقه ؛ نویسنده : پهلوان زاده، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1399، دوره یازدهم - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:بیمارستانکیفیت خدماتاطلاع درمانیفرآیند شش سیگماکاهش هزینههای
-
13.
نویسنده مسئول : یکتایار، مظفر ؛ نویسنده : خدامرادپور، مژگان ؛ احمدی، سامان ؛
مجله:مدیریت دانش در ورزش»بهار 1401، دوره اول - شماره 2 رتبه A (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 37 تا 47 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیکیفیت خدماتبرند کارفرماسنندجباشگاههای ورزشی
-
14.
نویسنده مسئول : شمس، غزال ؛ نویسنده : دلوی، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت توسعه و تحول»تابستان 1397 - شماره 33 رتبه A (دانشگاه آزاد (8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریبهبود خدماتبازیابی خدمات