-
31.
نویسنده : سعیدی، رقیه ؛ حسینی، سید عماد ؛ فرزان، فرزام ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»پاییز و زمستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 29 تا 38 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیوفاداری مشتریانورزش بانوان
-
32.
نویسنده : اسمعیلی، محسن ؛ احسانی، محمد ؛ کوزه چیان، هاشم ؛ هنری، حبیب ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»آذر و دی 1393 - شماره 26 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریرفتار مصرفکنندهوفاداریارزش ادراکشدهورزشمدیرانبرنامهریزى
-
33.
نویسنده : میکائیلی، فتاح ؛ آقا گلزاده، غلامحسین ؛
مجله:پژوهش های مدیریت انتظامی»پاییز 1393 - شماره 31 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 465 تا 491 )
کلیدواژه ها:ادراکاتانتظاراتکيفيت خدماتپاسخگويياطمينانهالگويقابل اعتمادحفظ ظاهرپلیسسنجش کیفیت خدماتکارکنانمدیریت کیفیت
-
34.
نویسنده : توکلی، جعفر ؛
مجله:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»پاییز 1394 - شماره 18 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 47 تا 66 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمديريت روستاييدهياريمدل شکافدهستان میان دربنددهیاریهاروستاارزیابیروستائیانعملکردعملکرد دهیاریها
-
35.
نویسنده : حریری، نجلا ؛ شاهوار، شبنم ؛
مجله:مطالعات کتابداری و سازماندهی اطلاعات»پاییز 1389 - شماره 83 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 22 تا 39 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدیریت ارتباط با مشتریرضایت کاربرانلایب کوآلکتابخانه مرکزی سازمان مدیریت صنعتیکاربرانکتابخانهاطلاعاتسامانهرضایت
-
36.
نویسنده : حقیقی، محمد ؛ یزدانشناس، مهدی ؛ باستانپورمقدم، جاوید ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1393، دوره جدید - شماره 20 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 141 تا 157 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترسالتبهبود و توسعهبازاریابی داخلی.پاداش.
-
37.
نویسنده : رعیت پیشه، سعید ؛ تیزرو، علی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت صنعتی»پاییز 1395 - شماره 23 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 101 تا 129 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتآینده پژوهیبرنامه ریزی سناریوگروه متمرکزمدد سروکوال
-
38.
نویسنده : اصانلو، بهاره ؛ خدامی، سهیلا ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1394، سال هفتم - شماره 14 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 13 تا 32 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتوفاداری مشتریتصویر برندسودآوری مشتری برای سازمانارزش ادراک شده مشتریمشتریمشتریانسودآوری مشتریاطلاعاتخرید مجدد مشتریسازمان
-
39.
نویسنده : جعفربگلو، مریم ؛ حمیدی، محسن ؛ انوری، شاپور ؛ فامیل روحانی، سید علی اکبر ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1393، سال چهل هشتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 309 تا 324 )
کلیدواژه ها:ارزیابیکیفیت خدماتدیجیکوالکتابخانۀ دیجیتال دانشگاه تهرانکتابخانۀ دیجیتالکاربرانکتابخانـۀ دیجیتـالاطلاعات
-
40.
نویسنده : فهیم نیا، فاطمه ؛ منطق، حسن ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»تابستان 1392، سال چهل و هفتم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 117 تا 138 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتاعتماد نهادیانتظارها از خدماترضایت مندی کتابخانه های دانشگاهیاعتمادکتابخانهاطلاعاتخدماتمتغیراجتماعی