-
21.
نویسنده : طغرایی، محمد تقی ؛ شفیعی، زاهد ؛ نویسنده مسئول : دوستی ایرانی، مهناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1399 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 151 تا 179 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتگردشگرحملونقلرضایت گردشگررضایت گردشگرانرضایت گردشگران داخلیپژوهش
-
22.
نویسنده مسئول : ثنائی پور، هادی ؛ نویسنده : رستگار، عبدالغنی ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1401- شماره 112 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 125 تا 136 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالرضایت مشتریکسبوکارهای بخش تعاونی
-
23.
نویسنده مسئول : شفیعی ثابت، ناصر ؛ نویسنده : میرواحدی، نگین سادات ؛
مجله:آمایش جغرافیایی فضا»بهار 1396 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 87 تا 104 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالشهرستان ورامینبنیاد مسکن انقلاب اسلامی
-
24.
نویسنده : قنبری، سیروس ؛ نصیری، خدیجه ؛ نویسنده مسئول : فتاحی، احدالله ؛
مجله:آمایش جغرافیایی فضا»پاییز 1398 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 115 تا 130 )
کلیدواژه ها:گردشگری روستاییکیفیت خدماترضایتمندی گردشگرانبخش پاپیمدل کانو-سروکوال
-
25.
نویسنده مسئول : شفیعیثابت، ناصر ؛ نویسنده : حسینی، سیده سمیر ؛
مجله:توسعه پایدار محیط جغرافیایی»بهار و تابستان 1400 - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم (17 صفحه - از 125 تا 141 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدل سروکوالشهرستان همدانشرکت آب و فاضلاب روستایی
-
26.
نویسنده : افجه، سید علی اکبر ؛ یزدان شناس، مهدی ؛ زرگران خوزانی، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1398 - شماره 91 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 87 تا 118 )
کلیدواژه ها:تعهد سازمانیکیفیت خدماتتوانمندسازی روانشناختیعضوحمایت سازمانی ادراکشدهمبادله رهبر
-
27.
نویسنده مسئول : سهیلی، بهزاد ؛ نویسنده : منوچهری، جاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»خرداد و تیر 1399 - شماره 60 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 217 تا 236 )
کلیدواژه ها:مشارکتکیفیت خدماتفوتبالتماشاگرانکیفیت محصول اصلی
-
28.
نویسنده : عزیزپور، فرهاد ؛ محمودیان، فرزاد ؛ عزیزی، سمیه ؛
مجله:برنامه ریزی فضایی (جغرافیا)»پاییز 1399 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 47 تا 65 )
کلیدواژه ها:ادراکاتکیفیت خدماتانتظاراتعشایر دهستان چغاخورصندوق بیمة اجتماعی روستاییان و عشایر
-
29.
نویسنده : بلوچی، حسین ؛ غریب، ایمان ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1400- شماره 106 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 103 تا 126 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریانخدمات بانکیتحلیل اهمیت عملکردکسبوکار کوچک و متوسط
-
30.
نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سلیمانزاده، امید ؛ شاهمیرزایی، وحیدرضا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1396 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها:ارزشکیفیت خدماتوفاداری به برندارزش ویژه برندتطابق هویت مشتری با برندهتلارزش ویژهمیهمان