-
1.
نویسنده مسئول : صالحی، صادق ؛ نویسنده : بهاری، جعفر ؛ محمدی، سمیرا ؛
مجله:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1399 - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 61 تا 95 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتریصنعت رستوران داریمشتریرستورانرضایت مشتریوفاداری مشتریان
-
2.
نویسنده : محرابی، جواد ؛ نویسنده مسئول : زکی پور، مهدی ؛
مجله:فرآیند مدیریت و توسعه»بهار 1400 - شماره 115 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 163 تا 183 )
کلیدواژه ها:خصوصیات فروشندهرفتار فروش رابطهمندقیمت درکشدهآمادگی مشتری برای رابطهوفاداری مشتریکیفیت رابطه با مشتری