-
1.
نویسنده مسئول : جندقی، غلامرضا ؛ نویسنده : كيماسي، مسعود ؛ عمویی اوجاکی، علی ؛ شفیعی رود پشتی، میثم ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 679 تا 701 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتردیاب چشمخودگزارشگریبازاریابی عصبپایهتبلیغات مشترکتبلیغاتهـا
-
2.
نویسنده : دهقانی، زلیخا ؛ صادقی، مهرداد ؛ هادی پیکانی، مهربان ؛ نویسنده مسئول : ابراهیم زاده، رضا ؛
مجله:رسانه»زمستان 1402 - شماره 133 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 55 تا 69 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیاثربخشی تبلیغاتتبلیغات بومی شدهمحیط رسانهمضامین
-
3.
نویسنده : درودی، هما ؛ نویسنده مسئول : رضوی سطوتی، شادی ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»تابستان 1399- شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 329 تا 359 )
کلیدواژه ها:تمایل مشتریرسانه اجتماعی آنلاینتبلیغاتاثربخشی تبلیغات
-
4.
نویسنده مسئول : اکبری، محسن ؛ نویسنده : ابراهیم پور ازبری، مصطفی ؛ لاکانی، رضا ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 129 تا 152 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغبرداشت نخستین مشتری از شخصیت مبلّغتجانس خودانگارهتبلیغمشتری
-
5.
نویسنده : قائد امینی هارونی، عباس ؛ ابراهیم زاده دستجردی، رضا ؛ پورقاسمی، فیروزه ؛ صادقی ده چشمه، مهرداد ؛
مجله:مدیریت تبلیغات و فروش»بهار 1401 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتاثربخشی تبلیغاتگرایش به تبلیغتغییرنگرشتبلیغات فرهنگی روی وب
-
6.
نویسنده : قائدی، عادل ؛ فرودی، پانته آ ؛ نویسنده مسئول : سیدامیری، نادر ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»زمستان 1401، دوره نهم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 110 تا 136 )
کلیدواژه ها:اثربخشی تبلیغاتنگرش به تبلیغبازاریابی چند حسیخرده فروشیهای آنلاینتبلیغاتحسبازاریابینگرش مصرفکننده به تبلیغمحصولبازاریابی چندحسی