-
51.
نویسنده : طاهری، محمدرضا ؛ یزدانپناه، احمدعلی ؛ کاوش، کامیار ؛ نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمدرضا ؛
مجله:مدیریت منابع در نیروی انتظامی»پاییز 1401 - شماره 39 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 97 تا 117 )
کلیدواژه ها:اشتغالبرندبرند شخصیشایستگیهای فردی
-
52.
نویسنده : طاهری، محمدرضا ؛ یزدان پناه، احمدعلی ؛ کاوش، کامیار ؛ نویسنده مسئول : حمیدی زاده، محمد رضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1401 - شماره 27 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 235 تا 253 )
کلیدواژه ها:برندبرندسازی شخصیشایستگیهای فردیکیفیت اشتغال
-
53.
نویسنده : پادزهری، پروین ؛ سجادی، سید نصراله ؛ حمیدی، مهرزاد ؛ نویسنده مسئول : رجبی نوش آبادی، حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 38 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (12 صفحه - از 55 تا 66 )
کلیدواژه ها:تبلیغاترفتار مصرفکنندهبازاریابی ورزشیبرندمحصولات ورزشی
-
54.
نویسنده مسئول : نیری، شهرزاد ؛ نویسنده : جوانی، وجیهه ؛ قاسمی، حمید ؛
مجله:مدیریت و توسعه ورزش»بهار 1400 - شماره 25 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 111 تا 127 )
کلیدواژه ها:شبکه اجتماعیبرندتیم ورزشیاینستاگرامویژگی برند
-
55.
نویسنده مسئول : موسوی، سید نجم الدین ؛ نویسنده : تقیپور، صابر ؛ مومنی منفرد، معصومه ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1399 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:دادهبنیادخونسردی برندبرندهای تندمصرفبرندبازارکدمدیرانبازاریابیمصاحبهکدگذاریمشتریان
-
56.
نویسنده : لطیفی، میثم ؛ طاهری مینا، فوزیه ؛ قبادی لموکی، تحفه ؛ حاجی بابائی، حسین ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1398 - شماره 17 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 235 تا 266 )
کلیدواژه ها:پدیدارشناسیبرندکهنالگوهـاکـهبـاکــههــابــاکهــن الگوهــا
-
57.
نویسنده : نجات، سهیل ؛ خداداد حسینی، سید حمید ؛ شیرخدایی، میثم ؛ نویسنده مسئول : کردنائیج، اسداله ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1402، دوره جدید - شماره 53 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 13 تا 48 )
کلیدواژه ها:برندتحلیل مضمونکالاهای تند مصرفتعالی برند
-
58.
نویسنده مسئول : شیرمحمدی، یزدان ؛ نویسنده : نصری، ابراهیم ؛
مجله:جامعه، فرهنگ و رسانه»زمستان 1401 - شماره 45 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 97 تا 128 )
کلیدواژه ها:حضور اجتماعیبرندرسانهگردشگریاپلیکیشنگردشگرکاربرانمصرفکنندهقصد تداوم
-
59.
نویسنده : امتی، آزاده ؛ احمدی زاد، آرمان ؛ کفچه، پرویز ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 135 تا 171 )
کلیدواژه ها:عملکرد بازاربرندبازاریابینوآورینوآوری برند