-
1.
نویسنده : بدری، سجاد ؛
مجله:علم زبان»تابستان 1398 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 33 تا 53 )
کلیدواژه ها:نقش ترغیبیآگهیهای تبلیغاتینقش توصیفینقش تشویقینقش تهدیدی
-
2.
نویسنده : علی محمدی، طاهر ؛ زرگوش نسب، عبد الجبار ؛ بشیری، عارف ؛
مجله:معرفت فرهنگی اجتماعی»بهار 1394 - شماره 22 رتبه ب (حوزه علمیه/ISC (20 صفحه - از 79 تا 98 )
کلیدواژه ها:فقه اسلاميتبليغات تجاريآثار اجتماعيايجاد نياز کاذبتبلیغاتفقهتجملاتیمصرفپارادایمآگهیتبلیغات بازرگانیاسلامی
-
3.
نویسنده مسئول : سلیمی، علیرضا ؛ نویسنده : یوسف، مهدی ؛ حسینی، علیرضا ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:قواعد فقهیتحلیل محتواتدلیستبلیغات بازرگانینجش
-
4.
نویسنده مسئول : خیاط، محمدعلی ؛ نویسنده : نصراللهی، محمدصادق ؛ غفاری، محمد ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»تابستان 1399 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:رسانهآسیب شناسیرسانه ملیصدا و سیماتبلیغات بازرگانیتوسعه برندکالای ملی
-
5.
نویسنده : میرزاخانی، معصومه ؛ خجسته باقرزاده، حسن ؛ نویسنده مسئول : ساروخانی، باقر ؛
مجله:رسانه های دیداری و شنیداری»بهار 1399 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 33 تا 64 )
کلیدواژه ها:بدننشانهشناسیآگهی بازرگانیشبکه یک
-
6.
نویسنده : حجازی، مریم سادات ؛ نجفی نیسیانی، زهره ؛ نویسنده مسئول : روضاتیان، سیده مریم ؛
مجله:زبانشناسی و گویش های خراسان»بهار و تابستان 1399 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 327 تا 354 )
کلیدواژه ها:رسانهتحلیل گفتمانآگهینقش ترغیبینظریه ساختار بلاغی