-
1.
نویسنده مسئول : محمدشفیعی، مجید ؛ نویسنده : طبايیان، ریحانه السادات ؛ توکلی، هدی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»پاییز 1397 - شماره 16 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 138 تا 152 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریمقصد گردشگریعشق به برندتجربه خاطره انگیزهویت یابی مشتری با برند
-
2.
نویسنده : مروی، راحیل ؛ رضائیان، علی ؛ نویسنده مسئول : اسماعیل پور، حسن ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1401، دوره چهاردهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 149 تا 174 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمصرفکنندهرفتار مصرفکنندهاثربخشی تبلیغاتکمپین تبلیغاتیمحصولات صنعت خوراکی و تنقلات
-
3.
نویسنده : پارسا، ناهید ؛
مجله:مطالعات حقوق تطبیقی»پاییز و زمستان 1401، دوره سیزدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 475 تا 492 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهماهیت حقوقیخودروتولیدکنندهفراخوانایمنیعقدتولیدمصرفکنندگانعقد جعاله
-
4.
نویسنده : عباسی، فائزه ؛ ناصحی فر، وحید ؛ رضایی راد، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : قبادی لموکی، تحفه ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار 1401 - شماره 103 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 118 تا 139 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهتحریم اقتصادی ایرانرویکرد آمیختهمدیریت اضطراب
-
5.
نویسنده مسئول : امیری، صبا ؛ نویسنده : روشنی، غلامحسین ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (28 صفحه - از 647 تا 674 )
کلیدواژه ها:شبکه عصبی مصنوعیمصرفکنندهرفتار خریدبازیوارسازیگیمیفیکیشنرفتار خرید مصرفکنندگانمصرفکنندگانگردشگری
-
6.
نویسنده : آتش سوز، علی ؛ نویسنده مسئول : رحمانی، پریناز ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم (27 صفحه - از 4 تا 30 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهقصد خریدواقعیت افزوده موبایلاستفاده مداوم
-
7.
نویسنده : منتصر کوهساری، رامبد ؛ رنجبر، دکتر محمدحسین ؛ محبی، دکتر محمد ؛ نویسنده مسئول : حسن پورقروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1400، سال شانزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (9 صفحه - از 58 تا 66 )
کلیدواژه ها:تصمیم گیری اخلاق محورمصرف کنندهرکود
-
8.
نویسنده : رئوفیان، فاطمه ؛ ترک فر، احمد ؛ نویسنده مسئول : میرحسینی، سید محمدعلی ؛
مجله:مطالعات مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1400 - شماره 67 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (29 صفحه - از 230 تا 258 )
کلیدواژه ها:خدماتتکریممشتری مداریارباب رجوع