-
31.
نویسنده : Keyvanloo، Mahzad ؛ Amirian، Mohammad Reza ؛ Bagheri Nevisi، Reza ؛ نویسنده مسئول : Vosoughi، Marjan ؛
مجله:Journal of Modern Research in English Language Studies»Winter 2023, Volume 10 - Number 1 رتبه الف/ISC (31 صفحه - از 101 تا 131 )
کلیدواژه ها:critical thinkingEFL TeachersAutonomyProfessional Experience
-
32.
نویسنده : Sazegar، Zeinab ؛ Ashraf، Hamid ؛ Motallebzadeh، Khalil ؛
مجله:Applied Research on English Language»January 2021، Volume 10 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 1 تا 31 )
کلیدواژه ها:ValidityHidden CurriculumEFL TeachersRasch modelscale adaption
-
33.
Is There a Place for Post-method Pedagogy in the Educational Context of Iran: Voices of EFL Teachers
نویسنده : Amiri، Farzaneh ؛ Sahragard، Rahman ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Summer & Autumn 2018 - Number 22 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:MethodEFL TeachersApplicabilitypost-method pedagogypedagogical barriers
-
34.
نویسنده : Atai، Mahmood Reza ؛ Babaii، Esmat ؛ Taghipour Bazargani، Davood ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Summer 2017, Volume 36 - Number 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 1 تا 38 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersquestionnaire developmentIntercultural Communicative Competencecritical cultural awareness
-
35.
نویسنده : Dastgoshadeh، Adel ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2018, Volume 37 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 73 تا 96 )
کلیدواژه ها:EFL Teachersmodel developmentconstruct validationpossible selves
-
36.
نویسنده : Barabadi، Elyas ؛ Barabadi، Hossein Ahmad ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2018, Volume 37 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 37 تا 72 )
کلیدواژه ها:grounded theoryEFL TeachersSelf-efficacySocial Cognitive Theoryteacher competenceontextual factors
-
37.
نویسنده : Saragih، Willem ؛ Siregar، Renol Aprico ؛ Natalia، Christine Helena ؛ نویسنده مسئول : Saragih، Novilda Angela ؛
مجله:Teaching English Language»Winter and Spring 2022, Volume 16 - Number 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 203 تا 234 )
کلیدواژه ها:EFL TeachersTask-Based Language TeachingspeakingCommunicative Tasks