-
1.
نویسنده : Jafarigohar، Manoochehr ؛ Jalali، Mehri ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»March 2014, Volume 17 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 93 تا 118 )
کلیدواژه ها:consciousness-raisingFocus on FormInput processingIntakeprocessing instructionTextual input enhancementPIEFLTEEnglish
-
2.
نویسنده : Saeidi، Mahnaz ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2009, Volume 12 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 117 تا 136 )
کلیدواژه ها:Focus on FormFocus on formsFocus on meaningMultiple Intelligences TheoryDirect TestIndirect TestMIGrammarLearner
-
3.
نویسنده : Zaferanieh، Elaheh ؛ Eslami Rasekh، Abbas ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»Fall 2014 - Number 15 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 146 تا 165 )
کلیدواژه ها:Focus on FormEnglish pragmaticsObtrusive instructionUnobtrusive instruction
-
4.
نویسنده : Seifoori، Zohreh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2013 - Number 13 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 146 تا 166 )
کلیدواژه ها:WritingFocus on FormGrammatical AccuracyMetalinguistic Awareness
-
5.
نویسنده : Gholami، Javad ؛ Bassirian، Morteza ؛
مجله:Iranian Journal of Applied Linguistics»September 2011, Volume 14 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 63 تا 88 )
کلیدواژه ها:Focus on FormPreemptiveLearner initiated FFETeacher initiatedUptakeEFLEllisIran
-
6.
نویسنده : Karimi، Mohammad Nabi ؛ Jahani، Ali ؛
مجله:Applied Language Studies»Winter 2014, Volume 6 - Issue 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 59 تا 88 )
کلیدواژه ها:VocabularyFocus on FormReactiveProactiveComprehension Based vs Production Based
-
7.
نویسنده : Khoshnevis، Iraj ؛ Mikaeli، Zohreh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2012 - Number 11 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 102 تا 115 )
کلیدواژه ها:Explicit InstructionFocus on FormInputFocus on formsInput enhancementTextual enhancementNoticing hypothesisEFLLongSecond Language AcquisitionIranianGroupsTest
-
8.
نویسنده : Rahimi Domakani، Masoud ؛
مجله:Teaching English Language»January 2008, Volume 1 - Number 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 1 تا 18 )
کلیدواژه ها:Focus on Formsecond language acquisitionpassive syntactic structuresand morphology markers of tense and linguistic features