-
1.
نویسنده : Seifoori، Zohreh ؛
مجله:English Language Pedagogy and Practice»fall 2013 - Number 13 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (21 صفحه - از 146 تا 166 )
کلیدواژه ها:WritingFocus on FormGrammatical AccuracyMetalinguistic Awareness
-
2.
نویسنده : Jafari، Sakineh ؛ Ketabi، Saeed ؛ Tavakoli، Mansoor ؛
مجله:Teaching English as a Second Language Quarterly»Spring 2016, Volume 35 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 85 تا 110 )
کلیدواژه ها:Autonomygrammatical accuracygroup discussion tasktranscriptionEFLStudentsLearnerEllis
-
3.
نویسنده : Mirzaei، Azizullah ؛ Taheri، Farzaneh ؛
مجله:Teaching English Language»Fall & Winter 2016, Volume 10 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 113 تا 149 )
کلیدواژه ها:grammatical accuracySynchronous Computer-mediated CommunicationCollaborative interactionsSkypeGrammatical knowledgeCMCSCMCEFLComputerTaskComputer Assisted Language LearningSLA
-
4.
نویسنده : Khodabakhshzade، Hossein ؛
مجله:Teaching English Language»January 2008, Volume 1 - Number 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 75 تا 101 )
کلیدواژه ها:attitudesgrammatical accuracyError feedbackCorrection strategies
-
5.
نویسنده : Roohani، Ali ؛ Jafarpour، Aliakbar ؛ Teimoori، Hedayatallah ؛
مجله:Teaching English Language»Spring & Summer 2015, Volume 9 - Number 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (31 صفحه - از 29 تا 59 )
کلیدواژه ها:Written corrective feedbackgrammatical accuracyExplicit/Implicit FeedbackCFEFLIranianSecond Language AcquisitionEllisLyster