-
1.
نویسنده مسئول : Namaziandost، Ehsan ؛ نویسنده : Azizi، Zeinab ؛ Rezai، Afsheen ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2021, Volume 10 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 69 تا 85 )
کلیدواژه ها:Job SatisfactionIranian EFL TeachersContent analysis approachProfessional competence
-
2.
نویسنده : Moazam، Mitra ؛ Sadighi، Firooz ؛ نویسنده مسئول : Zamanian، Mostafa ؛
مجله:Critical Literary Studies»Spring and Summer 2022, Volume 4 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (16 صفحه - از 195 تا 210 )
کلیدواژه ها:attitudeSelf-efficacyIranian EFL TeachersInstructional Technology
-
3.
نویسنده مسئول : Yarahmadi، Maliheh ؛ نویسنده : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Spring & Summer 2023 - Number 31 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 232 تا 254 )
کلیدواژه ها:grounded theoryadaptationIranian EFL Teachersonline instructionCovid-19 pandemic
-
4.
نویسنده : Bagheri، Azar ؛ Fathi Rad، Neda ؛
مجله:International Journal of Ethics and Society»Winter 2020, Volume 2 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (14 صفحه - از 29 تا 42 )
کلیدواژه ها:Job SatisfactionIranian EFL Teachersjob performanceethical issues
-
5.
نویسنده : Najafi، Tayebeh ؛ Sahragard، Rahman ؛ نویسنده مسئول : Razmjoo، Seyyed Ayatollah ؛
مجله:English for Academic Purposes»Autumn 2023, Volume 12 - Number 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 13 تا 25 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL TeachersQualitative Studypostmethod pedagogyKumaravadivelue’s Macrostrategic FrameworkPostmethod Pedagogy Macrostrategies
-
6.
نویسنده : Hosseini Yar، Shiva ؛ Soodmand Afshar، Hassan ؛
مجله:Teaching English Language»Summer and Autumn 2019 Volume 13 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 147 تا 179 )
کلیدواژه ها:Self-efficacyreflective teachingIranian EFL Teachersjob performanceAttitude toward Professional Development
-
7.
نویسنده مسئول : Norouzi، Mohammad Hossein ؛ نویسنده : Hassanpour، Seyyedeh Shirin ؛
مجله:Journal of English Language Teaching and Learning»Winter 2022 - Number 30 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 230 تا 244 )
کلیدواژه ها:Iranian EFL Teachersclassroom managementTeachers’ personality type