-
1.
نویسنده مسئول : حسینی، عبدالله ؛ نویسنده : اشکوری، عدنان ؛ مجیدی، نفیسه ؛
مجله:جستارهای زبانی»خرداد و تیر 1399 - شماره 56 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 363 تا 388 )
کلیدواژه ها:زبان عربیانگیزهیادگیریآموزش زبان دومروش تدریس بازی محور
-
2.
نویسنده : رجبی، تقی ؛ غریبی، حسین ؛ ابوییاردکان، محمد ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»تابستان 1400 - شماره 105 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 1203 تا 1221 )
کلیدواژه ها:محتوای آموزشیاصطلاحنامهآموزشیادگیری
-
3.
نویسنده : وکیلی فرد، امیررضا ؛ حیدری خسرو، پریسا ؛
مجله:جستارهای زبانی»مهر و آبان 1401 - شماره 70 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 665 تا 690 )
کلیدواژه ها:راهبردهای یادگیریسبکهای یادگیرینوع شخصیتفارسیآموزان چینیزبان دوم.
-
4.
نویسنده : بتولی، زهرا ؛ فهیم نیا، فاطمه ؛ میرحسینی، فخرالسادات ؛ نقشینه، نادر ؛
مجله:پردازش و مدیریت اطلاعات»پاییز 1398 - شماره 98 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 107 تا 140 )
کلیدواژه ها:انگیزهیادگیریسواد اطلاعاتیبازیوارسازیخودآموز آنلایننظریه خود-تعیینی
-
5.
Learning through Play: Gamification of Learning, A Systematic Review of Studies on Gamified Learning
نویسنده مسئول : Nair، Sridevi ؛ نویسنده : Mathew، Jain ؛
مجله:Journal of Information Technology Management»Winter 2022 - Number 57 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 113 تا 126 )
کلیدواژه ها:learningGamificationreactionLearning outcomes
-
6.
نویسنده : Banitalebi، Zahra ؛ نویسنده مسئول : Ghiasvand، Farhad ؛
مجله:جستارهای زبانی»July & August 2023, Volume 14 - Number 3 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 69 تا 95 )
کلیدواژه ها:learningconversation analysisClassroom Assessmentinterpretative phenomenological analysisclassroom assessment, conversation analysis, interpretative phenomenological analysis, learningoriented assessment, teacher questioning strategiesoriented assessmentteacher questioning strategies