-
1.
نویسنده : دهقانپوری، حوریه ؛ عبدوی، فاطمه ؛ اسکندرنژاد، معتا ؛
مجله:مدیریت ورزشی»مرداد و شهریور 1395 - شماره 32 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 389 تا 405 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتمشتریانبرندالکتروآنسفالوگرافیکبازاریابی عصبیورزشکارفرکانسمند
-
2.
نویسنده : ایزدخواه، محمدمهدی ؛ یحیایی، سبحان ؛
مجله:مطالعات رسانه های نوین»بهار 1395 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (34 صفحه - از 102 تا 135 )
کلیدواژه ها:پتانسیل وابسته به رویدادعکسالعمل مغزمخاطبشناسیکودکانکاراکترپویانماییبازاریابی عصبیمغزمخاطبان
-
3.
نویسنده : Amiri، Hooman ؛ Ghorbani، Ali ؛ Hosseini، Mirza Hassan ؛ Jowkar، Ali Akbar ؛
مجله:Practice in Clinical Psychology»April 2022, Volume 10 - Number 2 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 153 تا 164 )
کلیدواژه ها:AdvertisingSystematic reviewneuromarketingconsumers’ attitude