-
1.
نویسنده مسئول : محمدی فر، یوسف ؛ نویسنده : امیری، صبا ؛
مجله:مطالعات میان رشتهای در علوم انسانی»تابستان 1399 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 113 تا 144 )
کلیدواژه ها:مدیریت بحرانرفتار مصرفکنندهرفتار خریدرویکرد میانرشتهایویروس کروناکوویدـ19
-
2.
نویسنده : فتوره چی، زهرا ؛ ابراهیم پور، حبیب ؛ نویسنده مسئول : بابائی، یاور ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»آذر و دی 1399- شماره 104 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 95 تا 113 )
کلیدواژه ها:محیط زیستوفاداری مشتریرفتار خریدبازاریابی سبز
-
3.
نویسنده : شبیری، ابراهیم ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ نویسنده مسئول : خواجه، مصطفی ؛
مجله:مطالعات فقه اقتصادی»پاییز 1401، دوره چهارم - شماره 3 رتبه ب (وزارت علوم (19 صفحه - از 302 تا 320 )
کلیدواژه ها:رفتار خریدارتباطات بازاریابیرسانه های اجتماعیتکنیک دیمتل
-
4.
نویسنده : صالحی، محمد حسین ؛ غلامی، عبد الخالق ؛ نویسنده مسئول : زراعت کیش، سید یعقوب ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهار 1399 - شماره 9 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 835 تا 851 )
کلیدواژه ها:تصمیم خریدرفتار خریدخرید سازمانیخریدارانخریـدشرکت بهرهبرداری نفت و گازشناسایی
-
5.
نویسنده : عباسیان، مهدی ؛ حیدری نژاد، صدیقه ؛ خطیبی، امین ؛ نویسنده مسئول : مرعشیان، سید حسین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1401 - شماره 59 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 43 تا 59 )
کلیدواژه ها:مصرفکنندهورزششبکههای اجتماعیرفتار خریدمحصولات ورزشی
-
6.
نویسنده مسئول : اسعدی، عبدالرضا ؛ نویسنده : هدایتی بیلند، مجتبی ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»تابستان 1398 - شماره 134 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 71 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتقاضای بیمهرفتار خریدبیمۀ عمر و سرمایهگذاریبیمهقصد خریدمشتریمشتریان
-
7.
نویسنده مسئول : Ghalandari، Kamal ؛
مجله:International Journal of Ethics and Society»Winter 2021, Volume 3 - Number 1 رتبه ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 33 تا 40 )
کلیدواژه ها:ethicsPurchasing behaviorSubjective knowledgePurchasing IntentPerceived reliability
-
8.
نویسنده : Salehi، Mohammad Hossein ؛ Gholami، Abdulkhaleq ؛ نویسنده مسئول : Zeraatkish، Seyyed Yaghoub ؛
مجله:International Journal of Ethics and Society»Summer 2022, Volume 4 - Number 3 رتبه ب (وزارت علوم (8 صفحه - از 43 تا 50 )
کلیدواژه ها:Purchasing behaviorEthical componentsOrganizational Purchasing Decision