-
1.
نویسنده : نجفی زاده، نادره السادات ؛ میرزایی، علی اکبر ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1397، سال سیزدهم - شماره 39 رتبه C (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 37 تا 54 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنیکیفیت خدماتکیفیترضایت مشتریارزش ادراک شدهنیات رفتاریکیفیت محیط فیزیکی
-
2.
نویسنده مسئول : نیک بخش، رضا ؛ نویسنده : نظری، ناصر ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»زمستان 1400 - شماره 15 رتبه C (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 45 تا 59 )
کلیدواژه ها:ارزش درک شدهدسترسی به خدماتدرک کیفیت خدماترضایتوفاداری
-
3.
نویسنده مسئول : مدنی، امیرمحسن ؛ نویسنده : باقری نظام آباد، لیلا ؛ جمالی، جواد ؛
مجله:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»زمستان 1400-شماره 4 رتبه C (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 83 تا 104 )
کلیدواژه ها:خلاقیتکیفیت خدماتسبک طراحیهتل پنج ستاره
-
4.
نویسنده مسئول : ولی، مجید ؛ نویسنده : صابونچی، رضا ؛ احمدی، سیروس ؛
مجله:مدیریت و رفتار سازمانی در ورزش»بهار 1400 - شماره 12 رتبه C (دانشگاه آزاد (11 صفحه - از 75 تا 85 )
کلیدواژه ها:کیفیتخدماترضایتمشتریحمایت سازمانیمدیریتدانش
-
5.
نویسنده : صفرپور، علیرضا ؛ غفاری، رحمان ؛ احمدی، مسعود ؛
مجله:تحقیقات مدیریت آموزشی»پاییز 1400- شماره 49 رتبه C (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 69 تا 94 )
کلیدواژه ها:نوآوریشهرداریکیفیت خدماتنوآوری باز خدماتی