-
1.
نویسنده : باقری، روح اله ؛ قادری، فرشاد ؛ پارسائی، زینت ؛ نویسنده مسئول : اسلامی، قاسم ؛
مجله:مطالعات مدیریت راهبردی»بهار 1402- شماره 53 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 315 تا 332 )
کلیدواژه ها:گردشگریتبلیغات شفاهیاشتیاق به برندالگوی بازاریابی چندحسیتجربهحسی برند
-
2.
نویسنده مسئول : فیض، داود ؛ نویسنده : زارعی، عظیم ؛ عبدالهی، رضا ؛
مجله:گردشگری و توسعه»تابستان 1397 - شماره 15 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 114 تا 130 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیقصد خریدتبلیغات دهانبهدهاننگرش نسبت به سودمندی اطلاعات
-
3.
نویسنده مسئول : یاراحمدی، فتانه ؛ نویسنده : وحیدی فر، صفورا ؛
مجله:مدیریت برند»بهار 1400 - شماره 25 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 149 تا 188 )
کلیدواژه ها:وفاداریشبکه اجتماعی مجازیابعاد سرمایه اجتماعیتبلیغات دهانبهدهانغنای رسانهایهـابـابـهکـهیـابــابــه