کلیدواژه دیجی کالا / (17 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسلام نژاد، نیلوفر ؛ اسلام نژاد، عفت ؛ حجت آبادی، سعید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (18 صفحه - از 626 تا 643 )
کلیدواژه ها:خرید آنلایندیجی کالاابعاد ویژه برندکاربران فروشگاه اینترنتی
-
2.
نویسنده : همایونی راد، محمدحسین ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»زمستان 1402،سال سوم - شماره 11 (14 صفحه - از 66 تا 79 )
کلیدواژه ها:مشتریانتجارت الکترونیکرفتار خریددیجی کالا
-
3.
نویسنده مسئول : محمودی، سید نورالدین ؛
مجله:مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند»بهار 1402 - شماره 43 رتبه الف (وزارت علوم (27 صفحه - از 190 تا 216 )
کلیدواژه ها:محصولات فرهنگیکیفیت اطلاعاتدیجیکالااعتماد مصرفکنندهبازینمایی سبز
-
4.
نویسنده : درخشانیان، صدیقه ؛ قره بیگلو، حسین ؛ رنج پور، رضا ؛ نویسنده مسئول : شاهینپور، علی ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (18 صفحه - از 1771 تا 1788 )
کلیدواژه ها:انگیزه مشتریدیجیکالاوبسایتهای فروشترباوکالامشتریمشتریانفروش محصولاطلاعاتانگیزشمدل
-
5.
نویسنده : موسوی، عبدالرضا ؛ خیری، سجاد ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی رتبه بین المللی (15 صفحه - از 417 تا 431 )
کلیدواژه ها:رضایترفتار مصرف کنندهقصد خرید مجددرهبری برنددیجی کالاوب سایت خرید آنلاین
-
6.
نویسنده : شریفی، محمد ؛ نویسنده مسئول : مردانی، محمدرضا ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1401 - شماره 4 (19 صفحه - از 80 تا 98 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکفروش اینترنتیبحرانهای فراگیرموفقیت در تجارت الکترونیکدی جی کالامشتریاطلاعاتفروشتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکی
-
7.
نویسنده مسئول : فتاحی، کسری ؛ نویسنده : ادائی، حانیه ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 2 (20 صفحه - از 225 تا 244 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتتجارت الکترونیکفروشرفتار خرید مشتریرفتار فروشندهدیجی کالا
-
8.
نویسنده : صفوی، سیمین ؛
همایش:کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی پژوهش های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری رتبه ملی (28 صفحه - از 75 تا 102 )
کلیدواژه ها:قصد خرید نوآوریرضایت مصرف کنندگانبازاریابی آنلاین دیجی کالا
-
9.
نویسنده : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ فربد، ابراهیم ؛ عباسپور، شادی ؛ امانی، شهاب ؛ امیری، مسعود ؛ نویسنده مسئول : حورعلی، منصوره ؛
مجله:توسعه و سرمایه»پاییز و زمستان 1400 - شماره 13 (19 صفحه - از 49 تا 67 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکدیجی کالاکووید 19مدل سازی کسب و کارکروناشرکت دیجی کالامدلبرازش
-
10.
نویسنده مسئول : ثنایی، محمدرضا ؛
مجله:دانشنامه تحول دیجیتال»پاییز 1400 - شماره 3 (17 صفحه - از 29 تا 45 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبازاریابی دیجیتالتحلیل ساختار شبکههای اجتماعیدیجیکالا
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (3 مقاله)
- بین المللی (2 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- ملی (1 مقاله)