کلیدواژه کیفیت خدمات بانکی / (8 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نورکرمی، امین ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات چهارمین کنفرانس بینالمللی مطالعات بین رشتهای در مدیریت و مهندسی (21 صفحه - از 798 تا 818 )
کلیدواژه ها:فناوری اطلاعاتکیفیت خدمات بانکیعملکرد فردی کاربرانادراک از زمانابعاد فرهنگی هال
-
2.
نویسنده : محمدزاده، نسترن ؛ سلیمی، فریدون ؛ محمد علیزاده، علیرضا ؛ وفایی، نظامعلی ؛
مجله:شباک»خرداد 1398 - شماره 42 ISC (15 صفحه - از 14 تا 28 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیکیفیت خدمات بانکیوفاداری مشتریانابعاد هوش هیجانیبانک کشاورزی استان همدان
-
3.
نویسنده : محمدزاده، نسترن ؛ سلیمی، فریدون ؛ محمدعلیزاده، علیرضا ؛ وفایی، نظامعلی ؛
مجله:مطالعات کاربردی در علوم مدیریت و توسعه»آبان 1397 - شماره 12 (16 صفحه - از 31 تا 46 )
کلیدواژه ها:هوش هیجانیکیفیت خدمات بانکیوفاداری مشتریانابعاد هوش هیجانیبانک کشاورزی استان همدان
-
4.
نویسنده : زنجیرچی، سید محمود ؛ جلیلیان، نگار ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار و تابستان 1392 - شماره 9 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 90 تا 108 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریمدل کانوروش طراحی آزمایشهای تاگوچیمشتریآزمایشکارکنانتاگوچیمشتریانمدل
-
5.
نویسنده : حسینی، میرزا حسن ؛ قادری، سمیه ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1389 ، دوره جدید - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 89 تا 115 )
کلیدواژه ها:عدالتخدماتکيفيت خدماتکيفيتکيفيت خدمات بانکيتحليل عامليمعنويت در محيط کارپيامدهاي معنويتپيش نيازهاي معنويتکارکنانمشتریمشتریاناطلاعاتتسهیلاتمدلمعنویت
-
6.
نویسنده : بامداد، ناصر ؛ رفیعی مهرآبادی، نگار ؛
مجله:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»زمستان 1387، سال هشتم - شماره 4 ISC (20 صفحه - از 39 تا 58 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیرضایت مشتریدستگاه خودپرداز
- 7.
-
8.
نویسنده : انواری رستمی، علی اصغر ؛ ترابی گودرزی، مریم ؛ علی محمد لو، مسلم ؛
مجله:مدرس علوم انسانی»پاييز 1384 (ويژه نامه مديريت) - شماره 42 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 53 تا 78 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات بانکیمشتریانکارکنانمدل سروکوآلمدل سروپرفمدل سرو ایمپرفمشتریکیفیت خدماتدیدگاه مشتریان