خلاصة:
هدف بنیادی این مقاله بررسی ارتباط بین ارائه خدمات و تسهیلات مالی شهرداری شیراز و رضایتمندی
پیمانکاران این سازمان می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی واز نظر ماهیت و روش توصیفی -
پیمایشی است. جمع آوری دادههای مورد نیازبا استفاده ازپرسشنامه محقق ساخته صورت گرفته است که به ارزیابی کیفیت خدمات مالی شهرداری شیراز از دیدگاه پیمانکاران این سازمان می پردازد. جهت
گردآوری اطلاعات از از دو روش کتابخانه ای و میدانی استفاده می شود. جهت تدوین مبانی نظری و
پیشینه تحقیق ازروش کتابخانه ای وجهت گرد آوری داده ها از نمونه با استفاده از پرسشنامه؛ از روش میدانی استفاده شده است. جامعه آماری موردبررسی دراین پژوهش، ١٢٠ مدیر شرکت های پیمانکاری است. یافته های تحقیق نشان می دهد بین کیفیت خدمات وتسهیلات مالی شهرداری شیراز و رضایتمندی
پیمانکاران این سازمان ارتباط معناداری وجود دارد. پیشنهاد کاربردی این پژوهش پشتیبانی کامل از
پیمانکاران بواسطه مدل ها و روشهای اجرایی مناسب جهت درک و پذیرش هرچه بهتر سیاستها و
کارکردهای مدون سازمان شهرداری در راستای ارائه خدمات مطلوب به پیمانکاران پیشنهاد می شود.