خلاصة:
این مطالعه به بررسی رابطه بین ابعاد تجربه برند و اعتماد و وفاداری با توجه به نقش میانجی اشتیاق به برند و تعدیلگری پایه¬های اخلاق پرداخته است. روش تحقیق این مطالعه ازنظر هدف، كاربردي و ازنظر روش، توصیفی – پیمایشی از نوع همبستگی می باشد، جامعه مورد بررسی کلیه مشتریان رستوران سنتی اجه میباشد، نمونه آماری بر مبنای جدول کرچسی و مورگان برابر 373 نفر تعین شد و روش نمونه گیری به صورت تصادفی ساده انتخاب شد، جهت گردآوری دادهها از ابزار پرسشنامه استفاده گردید، روایی به روش همگرایی و واگرایی و پایایی به روش پایایی ترکیبی و آلفای کرونباخ مورد تأیید قرار گرفت. نتایج تحقیق از روش معادلات ساختاری و با کمک نرمافزارهای SPSS و Smart PLS نشان داد که تجربه حسی، عاطفی، رفتاری و ذهنی برند با اشتیاق به برند رابطه-ی معنی داری دارد، اشتیاق به برند با وفاداری و اعتماد رابطه¬ی معنی داری دارد، همچنین پایه های اخلاقی رابطه بین اشتیاق به برند و اعتماد را تعدیل کرده است اما رابطه بین اشتیاق به برند و وفاداری را تعدیل نکرده است.