خلاصة:
این تحقیق با
هدف تحقیق توصیفی با نتایج کاربردی و روش کمی است که به شیوه همبستگی انجام پذیرفته است. روش تحقیق جامعه آماری
تحقیق کلیه کارکنان بانک مسکن استان کردستان بوده که با توجه به تعداد ۲۰۰۰ نفری کارکنان» بر اساس جدول کوکران و نمونه
آماری تحقیق شامل ۳۳۲ نفر که در چهار خوشه شمال, جنوب.» شرق و غرب و به صورت تصادفی ساده انتخاب شده است. ابزار جمع
آوری داده هاء پرسشنامه استاندارد بوده که روایی آن توسط خبرگان و پایایی آن نیز با ضریب آلفای کرونباخ و به مقدار ۸۱ مورد
نشان دادء مولفه تحریک احساسات بازاریابی عصبی بیشترین تاثیر بر ارایه موفق محصولات نوین بانک دار میباشد. و در نهایت برای ارائه خدمات مطلوب به مشتریان با تمرکز بر بازاریابی عصبی پیشنهاداتی ارائه گردید.
ملخص الجهاز:
در اين راستا سوال اصلي اين است که چه رابطهاي بين ابعاد بازاريابي عصبي و رضايت مشتريان در بانک مسکن 1 Agility 2 Customer satisfaction 3Neurological marketing استان کردستان وجود دارد؟ تعاريف: بازاريابي به عنوان فرآيندي مديريتي - اجتماعي تعريف مي شود که بوسيله آن افراد و گروه ها از طريق توليد و مبادله کال با يکـديگر، به امر تأمين نيازها و خواسته هاي خود اقدام مي کنند )کاتلر و آرمسترانگ ١، ١٩٩١ :٢١٤(.
مدل مفهومي تحقيق منبع )درگي ١٣٩٣ ، بينا و پارسا ١٣٨٠ ، چيالديني ٢٠١١ ، بقوسيان و جوزي ١٣٩٢ ( فرضيه هاي تحقيق : فرضيه اصلي: به نظر ميرسد بين بازاريابي عصبي بر رضايت مشتريان بانک مسکن استان کردستان رابطه معناداري وجود دارد.
روششناسي پژوهش با توجه به ماهيت پژوهش حاضر مي توان بيان نمود که بر اساس هدف تحقيق، پژوهش حاضر از نوع کاربردي است چرا که هدف از انجام آن بررسي رابطه بين ابعاد بازاريابي عصبي و رضايت مشتريان بانک مسکن استان کردستان مي باشد و يکي از مهم ترين اهداف اين تحقيق، جمع آوري، توصيف و تجزيه و تحليل اطلعات بود.
يافته هاي پژوهش در اين پژوهش بر مبناي مدل مفهومي بررسي رابطه بين ابعاد بازاريابي عصبي و رضايت مشتريان بانک مسکن استان کردسـتان مـورد آزمون قرار گرفت و براي آزمون فرضيه هاي پژوهش و جمع آوري داده هاي مورد نياز از پرسشنامه محقق ساخته اسـتفاده گرديـد کـه پرسشنامه شامل ٢٠ سوال بود.