خلاصة:
هدف این پژوهش بررسی رابطه آموزش ضمن خدمت با عملکرد شغلی کارکنان بانک ملی شعب شرق
تهران میباشد. جامعه آماری مشتمل بر ١٤٠٢ نفر از کارکنان بانک ملی شعب شرق تهران است . با استفاده
از جدول براورد حجم نمونه مورگان ٣٠٢ نفر از کارکنان بصورت نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب
شده اند که با احتمال ١٠% افت ازمودنی ٣٣٢ نفر نمونه لحاظ شد. روش تحقیق توصیفی از همبستگی
است . برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز از پرسشنامه های استاندارد استفاده میشود. اطلاعات گرداوری
شده با استفاده از نرم افزارهایSPSS با روش های آماری توصیفی و استنباطی مورد تجزیه وتحلیل
قرارگرفته و یافته تحقیق با استفاده از ازمون رگرسیون خطی چندگانه نشان دادکه بین محتوای دوره های
آموزش ضمن خدمت با عملکرد شغلی کارکنان رابطه معنیداری وجود دارد.
ملخص الجهاز:
بنابراين فرض تحقيق تاييد و فرض صفر رد ميشود از طرفي با توجه به مثبت بودن ميزان رابطه ميتوان بيان نمود که از نظر کارکنان بانک ملي شعب شرق تهران با افزايش و بهينه سازي امکانات و تجهيزات مورد استفاده در دوره هاي آموزش ضمن خدمت ، ميزان عملکرد شغلي نيز افزايش مييابد.
بنابراين فرض تحقيق تاييد و فرض صفر رد ميشود از طرفي با توجه به مثبت بودن ميزان رابطه ميتوان بيان نمود که از نظر کارکنان بانک ملي شعب شرق تهران با افزايش و غنيسازي کتب و جزوات مورد استفاده در دوره هاي آموزش ضمن خدمت ، عملکرد شغلي نيز افزايش مييابد.
نتيجه گيري در خصوص فرضيه اصلي تحقيق مبني بر اين که "بين محتواي دوره هاي آموزش ضمن خدمت با عملکرد شغلي کارکنان بانک ملي شعب شرق تهران رابطه معنادار وجود دارد.
در خصوص فرضيه دوم فرعي تحقيق مبني بر اين که "بين امکانات و تجهيزات مورد استفاده در دوره هاي آموزش ضمن خدمت با ميزان عملکرد شغلي کارکنان بانک ملي شعب شرق تهران رابطه معنادار وجود دارد.
بنابراين فرض تحقيق تاييد و فرض صفر رد ميشود از طرفي با توجه به مثبت بودن ميزان رابطه ميتوان بيان نمود که از نظر کارکنان بانک ملي شعب شرق تهران با افزايش و بهينه سازي امکانات و تجهيزات مورد استفاده در دوره هاي آموزش ضمن خدمت ، ميزان عملکرد شغلي نيز به همان ميزان افزايش مييابد.
در خصوص فرضيه سوم فرعي تحقيق مبني بر اين که "بين کتب و جزوات مورد استفاده در دوره هاي آموزش ضمن خدمت با ميزان عملکرد شغلي کارکنان بانک ملي شعب شرق تهران رابطه معنادار وجود دارد.