"امروزه در ایران حدود 540 شرکت فعال تبلیغاتی وجود دارد که بخشیاز نظام تبلیغاتی کشور و شرکتها را هدایت میکنند و بخشی از تبلیغاتنیز هنوز توسط اداره روابط عمومی و یا بازاریابی شرکتها صورتمیگیرد که از خلاقیت و بهرهوری فزایندهای برخوردار نیست،فعالیتهای شرکتهای تبلیغاتی کشور در حوزههای گوناگون اعم ازآژانسها،رسانهها و خدمات تبلیغ که شامل امور مغز افزاری و سختافزاری میشود انجام میگیرد.
این در حالی است که اینترنت با تمام ابعاد و امکانات،سهم قابلتوجهی را به خود اختصاص داده،البته این مسئله که تبلیغات محیطیخود در سالهای اخیر دچار تحولات شگرفی شده است نیز قابل انکارنیست،ولی،آنچه مسلم است،این که تبلیغات محیطی،به ویژهبیلبوردها،که معمولا در اندازههای بزرگ و در محلها و مکانهای پرتردد از قبیل مراکز شهری،بزرگراهها،جادهها،فرودگاه قرار دارندبه هیچ عنوان قابل اجتناب نیست و از طرف مردم دیده میشوند بهعبارت سادهتر،برای ندیدن بیلبوردها،فقط و فقط باید چشمها رابست!و این امر مقطع سنی و یا سطح تحصیلات خاصی رانمیشناسد."