ملخص الجهاز:
"(به تصویر صفحه مراجعه شود)احمد پورفلاح -عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران -نماینده اتاق بازرگانی و صنایع و معادن در کمیسیون«برند» -عضو کمیسیون صنعت اتاق ایران برند (BRAND) چیست؟ در میان چندین هزار محصولی که در طول تاریخ و به ویژه در عصر صنعتی اختراع،ابداع و ایجاد شده تعداد محدودی توانستهاند نه تنها در بازار داخلی بلکه در عرصههای جهانی نیز نفوذ یافته و حضوری پایدار بیابند.
بیتردید در صورت شناسایی این پدیدهها و دادن فرصت لازم به آنها و پشتیبانی و راهنمایی آنها میتوان گامهای بزرگی در راستای«برند»سازی در کشور و نفوذ به بازارهای رقابتی بینالمللی برداشت برای سامانبخشی به نیازهای پیشگفته و بر مبنای تصمیم نمایندگان رئیسجمهور در کار گروه کنترل بازار(وزیر بازرگانی،وزیر صنایع،وزیر جهاد کشاورزی و وزیر دادگستری)که براساس اصل 721 قانون اساسی رسمیت یافته است."