کلمة المفتاح بازار مصرف / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حافظ نیا، محمد رضا ؛ کولایی، الهه ؛ کریمی، مهدی ؛
مجلة:فضای جغرافیایی»پاییز 1391 - شماره 39 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 95 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:قدرترقابتآسیای مرکزیفضای جغرافیاییارزش های جغرافیاییانرژیانرژی
-
2.
مؤلف : پور فلاح، احمد ؛
مجلة:نامه اتاق بازرگانی»آبان و اذر 1389 - شماره 511 و 512 (1 صفحة - من 6 إلی 6 )
-
3.
مؤلف : دعایی، حبیب الله ؛ فرزانه حسن زاده، ژاله ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»مرداد و شهریور 1389 - دوره جدید - شماره 42 التصنيف العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 26 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:ژاپنبرنداﻳﺮانكره جنوبيماهيت برندبازار مصرفپوشاکمصرفکنندگانادراکبازارتعهد
-
4.
مؤلف : همایون مصباح، سید حسین ؛
مجلة:حوزه»بهار و تابستان 1389، دوره بیست و هفتم - شماره 155 و 156 (27 صفحة - من 117 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:جهانی شدنتهدیدهاانسجامجوامع اسلامیتوسعه نیروی انسانیبازار مصرفنویدهاوابستگی مالی و اقتصادیفقدان ثبات سیاسیافزایش انکشاف و اختراعکاهش هزینههای آموزشتولید و ارتباطات
-
5.
مؤلف : ثقفی، محمدجواد ؛ مقدم، نسرین ؛
مجلة:هنرهای زیبا - معماری و شهرسازی»پاییز 1382، دوره هشتم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 77 إلی 89 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریهمدانطراحی صنعتیسفالگریبازار مصرفشکل و فرملاله جینسرامیکفن آوری مناسبرنگ و لعاب
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)