![34](/view/entityimage/pageimage/frt.gif?articleid=987317&number=60&pagenumber=34&language=ar)
مؤلف: جهانگیری، علی ؛
فرآیند مدیریت و توسعه تابستان و پاییز 1382 - شماره 60 و 61 ISC (8 صفحة - من 34 إلی 41 )
مشتری مداری مفهومی است که در بخش بازرگانی به عنوان یک ابزار مهم برای برتری جستن و ایجاد مزیت رقابتی قابل استفا
![](https://file3.noormags.ir/entityimage/publisher/MAP.gif)
الکلمات المفتاحية: اصلاح نظام اداری دولتی مشتری مدار استاندارد خدمات منشور شهروندی دولت الکترونیک مشتری مدار
- استلام ملف الإرجاع :
-
(پژوهیار,
,
,
)
-
-
![34](/view/entityimage/pageimage/frt.gif?articleid=987317&number=60&pagenumber=34&language=ar)
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();