الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 16 |
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
میان رشته ای 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 19 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 8 |
-
11.
طراحی مدل مفهومی جهت سنجش الزامات تحقق مدیریت کیفیت فراگیر در سازمان ها و ارتباط آن با رضایت مشتریان
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ صارمی، محمود ؛ سید دانش، سید یحیی ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1386 - شماره 79 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 73 إلی 92 )
الکلمات المفتاحية:تعهدرهبریرضایت مشتریدرگیر شدنمدیریت کیفیت فراگیردانش علمیمدلرضایت مشتریان
-
12.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:مدیریت»بهمن و اسفند 1385 - شماره 117 و 118 (1 صفحة - من 28 إلی 28 )
-
13.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ آقایی، سینا ؛
مجلة:مدیریت»آذر و دی 1385 - شماره 115 و 116 (4 صفحة - من 12 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتزنجیره تامینبارکدکدمدیریتتولیدانبار
-
14.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ محمدیان، مقدسه ؛ غفوریان، هادی ؛
مجلة:مدیریت فرهنگ سازمانی»تابستان 1385، دوره چهارم - شماره 2 ISC (28 صفحة - من 37 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریخدمات پس از فروشخدمات قبل از فروششرایط پرداخت وجه کالاویژگیهای کالا
-
15.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛ صوفلو، حسین ؛
مجلة:دانش مدیریت»پاییز 1383 - شماره 66 ISC (34 صفحة - من 115 إلی 148 )
الکلمات المفتاحية:مکان یابیترانزیت هواییهابتصمیم گیری چند معیارهتکنیک فاصله از گزینه ایده آل
-
16.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1374 - شماره 29 و 30 ISC (18 صفحة - من 77 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:مدیریتبهرهوریمهندسی صنایعتولیدسیستممدیریت صنعتیطراحیتجزیه و تحلیلطرحریزی
-
17.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»زمستان 1373 و بهار 1374 - شماره 27 و 28 ISC (10 صفحة - من 60 إلی 69 )
-
18.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»تابستان و پاییز 1369 - شماره 9 و 10 ISC (6 صفحة - من 108 إلی 113 )
الکلمات المفتاحية:دولتابنخلدونسیستمحیاتهمبستگی گروهیمرحلهسازمانروابط متقابل
-
19.
مؤلف : فیروزیان، محمود ؛
مجلة:دانش مدیریت»بهار 1368 - شماره 4 ISC (5 صفحة - من 71 إلی 75 )